Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Лапуърт е умерен оптимист за старта в Мексико

19.02.2008 10:02

Техническият директор на Subaru WRT Дейвид Лапуърт вярва, че отборът е постигнал сериозен напредък за четирите тестови дни в Испания. Въпреки това 51-годишният специалист не иска да прави пресилени прогнози за предстоящия старт в Мексико.

Преди началото на тестовете в Испания босът на Prodrive Дейвид Ричардс изрази надежда, че отборът може да спечели някой от следващите стартове, ако подготовката премине по план. Лапуърт обаче е по-предпазлив по отношение на прогнозите. „Очакванията ми за рали „Мескико” преди и след тестовете не се различават. Impreza WRC2007 не е лоша кола и вярвам, че ще се представи на ниво в предстоящия старт. По време на четиридневната подготовка в Испания изпробвахме някои нови решения и по всичко личи, че те са успешни. Но да не забравяме, че основният фокус в момента е подготовката на WRC2008 – автомобилът, който вярваме, че отново ще ни даде предимство спрямо Ford и Citroen.”

Лапуърт допълва, че подготвителната програма не е била ориентирана единствено към настройките на окачването, както се предполагаше преди началото на тестовете. „Имахме някои проблеми в Швеция, един от които бе свързан с работата на амортисьорите. Мисля, че се справихме с него. Изпробвахме и някои други по-мащабни промени, които ни предложи екипът по развойната дейност.”

Водещият пилот на отбора Петер Солберг също сподели, че са налице някои подобрения, но допълни, че за да има яснота относно цялата картина, трябва да минат първите няколко етапа на рали „Мексико”. „Всичко зависи от това какво ще промени техническият екип преди началото на надпреварата. Най-важно е да нямаме проблеми със сцеплението. Изпробвахме някои нови идеи и на пръв поглед изглеждат успешни, но колко от промените по колата ще се появят в Мексико, не мога да кажа.”

На въпроса дали вярва, че може да се бори за победата, Солберг отговаря: „Поставил съм си определена цел преди старта, споделил съм я с инженерите и това е. Друго няма да разкривам.”

Коментари
comments powered by Disqus