Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Латвала: Познаването на отсечките няма да бъде фактор

24.04.2008 08:04
Латвала: Познаването на отсечките няма да бъде фактор

Пилотът на BP-Ford Abu Dhabi Яри-Мати Латвала няма притеснения относно факта, че ще участва за първи път на рали „Йордания”.

Латвала и неговият навигатор Мика Антила дори не са посещавали страната, но въпреки това 23-годишният финландец не се притеснява от конкуренцията. Единствено неговият съотборник Халид Ал Касими е участвал в надпреварата, което означава че повечето от пилотите започват от нулата.

„Мисля, че това е добре, тъй като сме равнопоставени и познаването на отсечките няма да бъде фактор”, коментира Латвала. Трябва да внимаваме докато правим записките, за да разчитаме на тях по време на състезанието. Автомобилът, с който тренираме, е оборудван с камера, която да филмира отсечките. Вероятно ще гледаме записите преди старта. Помага ми да си припомням етапите, това е като трета допълнителна тренировка, макар че е много по различна от действителната, все пак е запис.”

Латвала се представя на приливи и отливи през тази година. При дебюта си с екипа на BP-Ford в Монте Карло имаше сериозни трудности и завърши на разочароващото дванайсето място. Още на следващия старт обаче бе над всички и спечели рали „Швеция”. В Мексико също бе близо до победата, но проблем с турбото на Ford Focus RS WRC 2008 го остави на трета позиция. На последния старт - рали „Ажрентина”, се преобърна през таван още на втората отсечка, изгуби девет минути и финишира едва петнайсети.

Факторът липса на опит обаче не притеснява 23-годишния финландец. „Миналия сезон имаше три нови за мен състезания (Норвегия, Португалия и Ирландия), но с удоволствие приех предизвикателството и се справих. Нямам търпение да започнем надпреварата в Йордания. Разбрах, че отсечките са твърди, което е добре за мен. Тъй като това е първото ни участие тук, няма много какво да направим по настройките на колата. При сегашните настройки се чувствам добре, обикновено ги използвам като базови и за останалите състезания, така че не мисля да правим съществени промени. Може би само някои малки корекции по време на състезанието.”

Коментари
comments powered by Disqus