Компанията успешно осъществява своята стратегия за развитие на авторепаратурния бранш в България
Лазурит 94 празнува своята 20-годишнина с поредица събития, като в центъра на юбилейното честване е новооткритият преди дни център на фирмата на „Ботевградско шосе” в София.
Българската компания е официален представител на немския концерн Glasurit/BASF и през годините се утвърди като предпочитан партньор на почти всички вносители на нови автомобили и специализирани сервизи в страната.
Лазурит 94 има подписани договори с официалните вносители на марките Mercedes-Benz, BMW, Ford, Toyota, Opel, Hyundai, Citroen. Фирмата е уважаван бизнес партньор и на водещите застрахователни компании.
През годините българската фирма е удостоена с два златни медала от Международния технически панаир в Пловдив за технологии и въвеждането на водоразтворимите бои Ред 90.
Новият център на Лазурит 94 отвори врати през миналата седмица. Модерният комплекс се простира на площ от около 300 кв. м на няколко нива. Освен със съвременна архитектура и вътрешен дизайн новият обект привлича клиентите със своята функционалност – експозиционна магазинна част с широко портфолио от стоки, зала за конференции, кафе зона, специализиран автосервиз, използващ последните технологии на Glasurit.
Тренировъчният център е ултрамодерно оборудван и в него ще се провежда обочуние от висококвалифицирани лектори. Амбицията на фирмата е да се превърне в най-модерния трeнировъчен център на Glasurit на Балканския полуостров, който демонстрира нови, по-високи стандарти.
Галина Дойчинова, изпълнителен директор на Лазурит 94 заяви при откриването на новия център: „Аз съм изключително доволно от приключването на строителните работи и откриването на новия модерен център за авторепаратура в София. Развитието на автомобилния бранш е важен за нашия бизнес и с този модерен център за обучение искаме да подчертаем още веднъж, че инвестираме в най-добрите екипи, модерни технологии, а първокласната техническа база гарантира , че ще можем да отговорим на цялостните потребности на нашите клиенти за реални и ефективни постижения”.
Бъдещите планове на компанията включват разрастване на дейността, обхващаща доставката на авторепаратурни продукти на едро и разширяване на портфолиото на предлаганите услуги и издигане на нивото на обучение на клиентите.