Комуникационната кампания ще изиграе ключова роля за имиджа на американската марка
Най-разпознаваемият Jeep – легендарният Wrangler, ще видим като главен герой в новата комуникационна кампания за новия модел plug-in хибрид на марката. Видеото идва в ключов момент за американския бранд и той съвпада с плановете за електрификация на всички модели на автомобилната марка.
Фотографията и последвалата я книга на астронома на НАСА Карл Сейгън „Бледа синя точица: Визия за човешкото бъдеще в Космоса“ е в основата на идеята за новата визия на Jeep.
„Карл е работил повече от 10 години, опитвайки се да лобира в НАСА, за да провери дали е добра идея да обърнеш обектива на Вояджър 1 и да снимаш напред“, споделя съпругата му, припомняйки скептицизма по онова време, който твърди, че фотография с един пиксел не е имала научна стойност. „Карл разбра, че изображението, което Вояджър 1 засне, се намира на пресечната точка, където изкуството, науката, философията, културата и човечеството се срещат на едно място. Не е нужно да имате научна степен, за да анализирате тази снимка отвъд Слънчевата система: тя ви казва мигновено какъв е правилният път. "
„Поели сме ангажимент да направим Jeep най-зелената марка в SUV сегмента“, заяви в изявление по-рано този месец Кристиан Мюние, глобалният президент на Jeep.
А с новата рекламна кампания Wrangler plug-in хибрид заема мястото на третия електрифициран модел на бранда след вече представените и в Европа Compass 4xe и Renegade 4xe.
Комуникационната кампания ще изиграе ключова роля за имиджа на Jeep и ще се стреми да убеди скептичните потребители, че електрическите Jeep-ове отговарят на стандартите, очаквани от феновете на марката за офроуд, чиито дух „Отиди, където поискаш, направи, каквото пожелаеш“ датира още от 40-те години и до днес спазва обещанието на марката да не поставя никакви ограничения в шофирането на Jeep.