Lexus публикува официалните технически характеристики на хибрида CT 200h. 1,8-литровият VVTi ще генерира 99 к.с., но комбинираната мощност на цялата система ще достига 136.
Най-малкият представител в гамата на Lexus, който дебютира в Женева тази година, разчита на пълна хибридна система с 1,8-литров VVT-i (73 кВт) и електромотор-генератор с постоянни магнити (60 кВт). По този начин максимална мощност на силовия тракт отчита 100 кВт (136 к.с.), достатъчни да ускорят CT 200h от 0 до 60 мили за 9,8 секунди и да залепят стрелката на скоростомера на 112 мили в час (180 к.с.)
Електронно-контролираната безстепенна трансмисия задвижва единствено колелата на предната ос. Режимите, в които хибридната система може да работи, са четири – ECO, SPORT, NORMAL и EV (изцяло електрически, при който CT 200h може да измине 1,93 км със скорост 45 км/ч).Батерията за съжаление е никел-металхидридна, а прогностичният среден разход - неособено впечатляващ, а именно 5,6 литра.
CT 200h е дълъг 4320 мм, широк 1765 мм и висок 1430 мм при междуосие от 2600 мм. Окачването отпред е тип McPherson, докато отзад е с двойни напречни носачи, а не с торсионна греда, каквото е класическото решение в компактния клас. Въпреки това обемът на багажното отделение варира между 345 и 700 литра (при свален заден ред седалки).
Интериорът е заимстван до голяма степен от концептуалния LF-Ch, като най-характерната му черта е асиметричното табло за управление. То включва осеминчов LCD дисплей в горната част и операционна зона в долната, където са позиционирани лостът за смяна на предавките, превключвателят между отделните режими, бутонът за паркинг спирачката и т.н. Позицията на водача е ниска, като от Lexus обещават стабилна странична опора на седалките.