Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LF-30 разкрива бъдещето на електромобила

23.10.2019 15:27

Автомобилът е доста голям: дължина, широчина, височина - 5090 × 1995 × 1600 мм

Първият електромобил на Lexus ще дебютира през ноември (изложението в Лос Анжелис ще отвори врати за публиката на 22 ноември ), докато отделна платформа за електрически автомобили на марката ще се появи едва в началото на следващото десетилетие. До 2025 г. компанията обещава да електрифицира всичките си модели, а футуристичният автомобил Lexus LF-30 Electrified, който бе показан днес в Токио, ни изпраща веднага в 2030 г.

Автомобилът е доста голям: дължина, широчина, височина - 5090 × 1995 × 1600 мм, междуосие - 3200. Собственото тегло е 2400 кг. Авангардното оцветяване с металик Voltaic Sky прави синьо-зелени оттенъци.

Повдигащите се врати днес едва ли ще изненадат някого, но стъкленият покрив, простиращ се от носа до опашката, не се вижда често. Освен това почти цялото стъкло работи като сензорен дисплей  SkyGate с разширена реалност, гласов контрол и жестове. Видеото показва, наред с други неща, автономен дрон Lexus Airporter, който носи багаж. Има ли багажник на кърмата, не е ясно.

Електромоторите са монтирани на всяко колело, така че се предлагат предно, задно и двойно предаване. Максималната мощност на инсталацията е 400 кВт (544 к.с., 700 Нм). Ускоряването до сто продължава 3,8 сек. Максималната скорост - 200 км/ч. Батерията с капацитет 110 кВт/ч осигурява автономен пробег 500 км по цикъла WLTP. Кормилното управление е организирано „по кабел“, а зареждането на електрическия автомобил, напротив, става без кабели. Автопилотът Lexus Teammate (доработен Highway Teammate) е готов да помогне на водача, ако изведнъж реши да управлява.

Четириместният салон е дом на изкуствен интелект, който разпознава пътниците по глас и приспособява всичко към техните предпочитания, включително окачването и задвижването. Задните седалки променят формата си благодарение на „технологията за изкуствени мускули“. Аудиосистемата Mark Levinson възпроизвежда през високоговорителите в подглавниците на седалките с функция с намаляване на шума.

Японците казват, че дизайнът на LF-30 (монокок без капак с колела „в ъглите“) стана възможен само благодарение на електрификацията и се характеризира с отлична аеродинамика. Външната луминесценция показва на съседите в трафика, в какъв режим работи автомобилът: автономен или ръчен. Прозрачността на страничните прозорци е регулируема, докато не бъде напълно „скрита. Технологията Lexus Advanced Posture Control с три типа задвижване регулира мощността на моторите „според човешките чувства“. Компанията очаква, че електрификацията ще направи фундаментален скок в ефективността, управлението и удоволствието от шофирането.


Коментари
comments powered by Disqus