Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LF-A: Спортни амбиции

11.01.2007 10:01

Още през 2005 година, Lexus показа в Детройт студията LF-A, а в началото на тази година на същото място дебютира еволюционната стъпка на LF-A, която е значително по-близка до бъдещия сериен модел.

Японците запазват своите амбиции да предложат суперспорстист от световна класа, задвижван от високооборотен десетцилиндров двигател, който да е способен да развива минимум 320 км/ч.

Петлитровият задвижващ агрегат е изтеглен доста зад предния мост и заедно с монтираната на принципа Transaxle - трансмисия и разположените отзад радиатори спомага за оптималното разпределение на теглото върху двата моста.

Дългата 4,46 метра, широка 1,89 метра и висока 1,22 метра пистарка е станала по-заоблена от своя предшественик и има далеч по-хармонично излъчване. Така например надвесите са станали по-къси, а отворите в задните калници изглеждат по-характерни, стоп-светлините от своя страна вече са разположени на своето обичайно място на вертикалната част на задницата. Предницата също може да се похвали с по-стилен вид, въздухозаборниците са с по-големи размери, светлините са изтеглени нагоре, и като цяло физиономията на автомобила изглежда по-заострена и агресивна. Отворите в задната част са намалили своите размери и сега са обгърнати от новите, L-образни светлини. Във внушителните калници са разположети 20-цолови алуминиеви колела, обути с валяци с мерки 256/35 отпред и 305/30 отзад. Междуосието на LF-A се равнява на 2,60 метра.

Интериорът също не е подминат от порива на дизайнерите. Централната конзола се доминира от два основни носача, които придържат в средата многофункционалния цветен екран и основните бутони и превключватели.  Променена е и формата на по-спортно изглеждащия отпреди волан, а приборните уреди зад него са получили изцяло ново оформление.

Коментари
comments powered by Disqus