Още през 2005 година, Lexus показа в Детройт студията LF-A, а в началото на тази година на същото място дебютира еволюционната стъпка на LF-A, която е значително по-близка до бъдещия сериен модел.
Японците запазват своите амбиции да предложат суперспорстист от световна класа, задвижван от високооборотен десетцилиндров двигател, който да е способен да развива минимум 320 км/ч.
Петлитровият задвижващ агрегат е изтеглен доста зад предния мост и заедно с монтираната на принципа Transaxle - трансмисия и разположените отзад радиатори спомага за оптималното разпределение на теглото върху двата моста.
Дългата 4,46 метра, широка 1,89 метра и висока 1,22 метра пистарка е станала по-заоблена от своя предшественик и има далеч по-хармонично излъчване. Така например надвесите са станали по-къси, а отворите в задните калници изглеждат по-характерни, стоп-светлините от своя страна вече са разположени на своето обичайно място на вертикалната част на задницата. Предницата също може да се похвали с по-стилен вид, въздухозаборниците са с по-големи размери, светлините са изтеглени нагоре, и като цяло физиономията на автомобила изглежда по-заострена и агресивна. Отворите в задната част са намалили своите размери и сега са обгърнати от новите, L-образни светлини. Във внушителните калници са разположети 20-цолови алуминиеви колела, обути с валяци с мерки 256/35 отпред и 305/30 отзад. Междуосието на LF-A се равнява на 2,60 метра.
Интериорът също не е подминат от порива на дизайнерите. Централната конзола се доминира от два основни носача, които придържат в средата многофункционалния цветен екран и основните бутони и превключватели. Променена е и формата на по-спортно изглеждащия отпреди волан, а приборните уреди зад него са получили изцяло ново оформление.