Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LFA: Развръзката

21.10.2009 14:42 12
12
2571861905

Заветният момент настъпи. Lexus представи официално суперспортиста LFA, който ще сложи юздите на 560 „коня“.

LFA е оборудван с 4,8-литров атмосферен V10 мотор с ъгъл между цилиндрите от 72 градуса и сух картер. Използвани са основно алуминиеви, магнезиеви и титаниеви сплави, благодарение на което размерите му са на стандартен V8 агрегат, а теглото – на V6. Максималната мощност от 560 к. с. е налице при 8700 об./мин, а 90% от въртящия момент (480 Нм) е на разположение на водача в диапазона между 3700 и максималните 9000 оборота.

Задните колела се задвижват посредством 6-степенната ASG секвенциална трансмисия, която е получила подсилени синхронизатори и нов актуатор. Скоростната кутия е разположена отзад, за да се оптимизира разпределението на теглото, което в случая е 48:52. Крайният резултат е ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди и максимална скорост от 325 км/ч.

Шасито и панелите на лекия като за размерите си автомобил (1480 кг при 4505 мм дължина, 1895 мм широчина и 1220 мм височина) са изработени от пластмаса, подсилена с карбонови влакна CFRP, чиято здравина е четири пъти по-голяма от тази на алуминия. Благодарение на тази технология LFA е със 100 килограма по-лек спрямо аналогичния модел с алуминиево шаси.

Окачването отпред е с двойни напречни носачи, а отзад – многозвенно, като амортисьорите са същите, с които състезателната версия на модела участва в „24 часа на Нюрбургринг“. Спирачките са карбонови керамични, като предните дискове са с диаметър 390 мм, дебелина 34 мм и шестбутални апарати, а задните – 306 мм, 28 мм и четирибутални. 20-цоловите алуминиеви колела на BBS контактуват с пътя посредством гумите на Bridgestone с асиметричен дизайн на протектора ( 265/35ZR20 и 305/30ZR20).

Аеродинамичният пакет на LFA включва плосък под, дифузор и активно задно крило. Въпреки солидния даунфорс, който той генерира, коефициентът на челно съпротивление е само 0,31.

LFA ще се произвежда в ограничена серия от 500 бройки за периода декември 2010 – декември 2012. За да гарантира високото качество, Lexus няма да асемблира повече от 20 автомобила на месец. Всеки V10 ще се сглобява от един-единствен инженер, което логично ще има своето отражение в цената – минимум 250 720 евро.

През 2011 г. японците ще представят нова състезателна версия на LFA.

 

Коментари

Джитиар
8 местен е

Ценител
Между Поршето и Нисан ГТ-Р общото е че имат по 4 колела. А разликите са много-ето само някои: Различен дизайн,различно месторазположение на двигателите,различно ниво на електрониката и накрая-Поршето е 2-местно,а Нисана е 4-местен.

Боро
Не е десет, но на новото турбо разходът пак е впечатляващ http://www.ams.bg/content/porsche-911-turbo-500-zeleni-konya-006183 Това че не са реалните стойности е факт, ама едва ли ще харчи повече от 15.

мерама
Ало 911 я се осъзнай,Турбото не гори 10 литра.Недей Да пишеш таквиз глупости,щот ще ти се смеят даже ПИШЛЕМЕТАТА ОТ МАХАЛАТА.Турбото гори средно 18- 25л/100 км,казвам ти го щото сам разговарял със истински собственик на турбо. Колкото до Direct Fuel Ingection,недей се напъва то си личиш!!!

мерама
АЗ ЛИЧНО ГОВОРЯ ЗА КОЛА В КОЯТО БИХ ИСКАЛ ДА МЕ ВИЖДАТ,А ИМЕННО В МЪЖКА КОЛА FORD GT & GTX1 FOREVER

STi
Поршето е скъпо защото името порше се свързва като марката с най- много титли в автомобилните спортове. Тойота не се слави като марка с култуви спортни автомобили, цената на тойотата е безмислено висока. Джитиарът предлага най- добро съотношение цена качество.

trex
Много правилно 911. Напълно съм сагласен с теб.

911
Новото Turbo има двигател с дирекно впръскване и не просто разполага с 20 к.с повече от старото, въртящият момент е по-голям, а разходът е около 10 литра. Кой друг автомобил с такава мощност може да се похвали, че гори 10л? Американците не знаят как се прави финна спортна кола. За това слагат огромен двигател с огромни компресори, разполага с карбонов покрив и керамични спирачки. GT-R е японското копие на 911,с много добра цена.

мерама
http://www.youtube.com/watch?v=wigJCybfUQY

мерама
Кириле,свалям ти шапка за мнението (намирам го за професионално),но тук не става дума за цифри,просто отбелязвам началото на нове ера в суперспортните коли,доминирано от японците-първо Nissan GT-R а сега и Lexus LFA(пропускам да спомена за Toyota Cellica,Subaru Impresa и Honda s 2000) Мнението ми за ZR1-лош салон,посредствена скоростна кутия и много неприемлив разход. Новото Turbo си е чисто и просто старото с 20 к.с повече,а иначе според мен е най-балансирания спортен автомобил създаван някога,чисто и просто няма осанката на ЕЛИТАРЕН автомобил(а именно това хората с пари търсят) Бих то препоръчал Ford GTX1

Кирил
Новото турбо, GT-R и ZR1, според мен са по добри. Поршето вдига от 0-100 за 3,4 секунди и струва значително по-малко от 250 хиляди евро. Нисанът също вдига 0-100 за 3,7 секунди и е почти три пъти по евтин, а корвета има феноменална мощност. Японеца не е лоша кола, но ограничената серия и скъпи материали вложени в нея не са прекалено големи. Конкурентите предлагат същото дори и по-добро за по-малко пари.

мерама
Японците са номер едно в момента и все повече набират преднина,извинявам се,това е само мое мнение:-)

comments powered by Disqus