Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus показа в Гудууд прототип на кабриолета LC

05.07.2019 17:45

Леко маскираният прототип на серийния модел ще участва в изкачването на британския хълм

Lexus представи прототип на спортен автомобил с открита каросерия. Премиерата на кабриолета се състоя на Фестивала на скоростта в британския Гудууд, където ще вземе участие в състезанието за изкачване на хълма, а зад волана ще бъде пилотът в шампиона Super GT500 - японецът Ника Касиди.

Съдейки по снимките, леко замаскираният автомобил е малко по-различен от концептуалния автомобил, представен в началото на 2019 г. по време на изложението в Детройт, както и от серийния модел със закрита каросерия. Основната разлика между тях е присъствието на мек покрив с електрическо задвижване.

Динамичните характеристики на кабриолета все още не са известни. Стандартното купе Lexus LC е оборудвано с петлитров атмосферен V8 двигател, развиващ 477 к.с. Агрегатът работи в комбинация с десетстепенна автоматична трансмисия. Автомобилът може да ускори от място до първите "сто" за 4,7 сек.

Освен това се предлага и хибридна версия, която се състои от 3,5-литров V6 двигател, електрически мотор и комплект литиево-йонни батерии. Като сумарната мощност е 355 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus