Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus продаде 1 млн. автомобила в Европа

26.10.2020 14:14
Lexus продаде 1 млн. автомобила в Европа

Това постижение съвпада с 30 години от представянето на марката на Стария континент

Достигането на тази забележителна граница съвпада с юбилея на Lexus ”30th anniversary year in Europe”*;  

Марката дебютира с един модел през 1990 година;

Днешният успех се дължи на самозарядните хибридни електрически системи за задвижване, ярко изразената стилистика и водещите за индустрията грижа и обслужване на клиентите.

Lexus достигна впечатляващата граница от един милион продадени автомобила в Европа, отбелязвайки кумулативен общ брой под формата на седемцифрено число през септември. Това постижение съвпада с трийсетгодишния юбилей от представянето на Lexus в Европа, наречен “30th anniversary of Lexus”. То съвпада също и с началото на нова ера в историята на марката с представянето на модела UX 300e, първият захранван от електрически акумулатор, на някои европейски пазари. През 1990 г., само няколко месеца след глобалния дебют на марката в Щатите, Lexus стартира продажбите си и в Европа с един модел, LS 400, и реализира 1158 автомобила. 

Началото може и да е скромно, но бележи старта на трансформацията на пазара за премиум автомобили, а LS дава нова дефиниция за това какво трябва да представлява един луксозен модел, от гледна точка на динамика, ефективност и авангардно оборудване. Същевременно с това Lexus представя нов подход към грижата за клиента и обслужването, поставяйки нови стандарти в световната автомобилна индустрия. Следвайки традиционните японски принципи „омотенаши“ – отношение към клиента със същата грижа и вежливост като към гост у дома – Lexus поддържа съвършенството на услугите в сърцето и същността на своята марка. 

Още от самото начало, Lexus върви по свой път вместо да следва установените норми на пазара, и част от него е разработването на самозарядни хибридни електрически системи за задвижване. Той представя първия в света луксозен хибриден автомобил, SUV моделът RX 400h, през 2005 г., и оттогава продължава да разработва технологии за постигане на още по-добра динамика, по-нисък разход и емисии и удобства за водача. От напусналите продажбените центрове в Европа един милион автомобила Lexus, не по-малко от 45% са хибриди. Днес, продажбите на хибридите в гамата на Lexus продължава да расте, а относителният им дял на западноевропейските пазари достига 96 процента. 

Lexus внимателно следва предпочитанията на клиентите, разработвайки нови модели, които съответстват на пазарните тенденции. Те фокусират вниманието към SUV моделите, от които Lexus вече е продал 550 000 в Европа. В момента гамата включва RX, моделът който на практика е основополагащ на пазара на луксозни SUV автомобили, целево конструираният седемместен RX L, NX от среден клас, както и представеният през 2019 г., компактен градски кросоувър UX, който бързо се превърна в бестселър на марката в Европа. 

В Русия и на други европейски пазари, Lexus продава също пълноразмерния модел LX и солидния GX. Взети заедно, тези модели представят над 80% от продажбите в Европа. Вниманието към стремежите на водачите също не е подценявано и се изразява в създаването на насочени към динамиката модели носещи обозначението на Lexus “F” – сред тях са изработваният на ръка ексклузивен суперспортен автомобил LFA V10 и купето RC F, който в момента се състезава в международните GT надпревари. 

Духът на тези специални модели е пренесен директно в гамата от стандартни автомобили под формата на версиите със спортно оформена стилистика и технологични решения F SPORT. Lexus се развива като луксозна марка отвъд автомобилния свят и е изразя на съвършенството в изработката, с подкрепата на перспективни таланти в дизайна чрез международния конкурс Lexus Design Award и помагайки на клиентите да открият и се наслаждават на вълнуващи преживявания. *Продажбите на Lexus Europe включват Западна Европа (страните от Европейския съюз, Обединеното Кралство, Норвегия, Исландия и Швейцария), както и следните източноевропейски пазари: Русия, Украйна, Казахстан, Кавказкия регион, Турция и Израел. 

 

 

Коментари
comments powered by Disqus