Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus пускат конкурент на Maybach GLS

21.01.2022 15:57

Моделът LX 600 е базиран на Toyota Landcruiser 300 и започва от 90 000 щатски долара

Фактът, че новият LX 600 е базиран на техниката на Toyota Landcruiser 300, която се превърна в легенда още преди появата си и за доставката й вече се чака до четири години, е достатъчно красноречив за потенциала на новия върхов SUV на японската марка. Автомобилът ще се предлага и във версия Ultra Luxury, която е насочена към именити конкуренти от ранга на Maybach GLS и Range Rover. Освен с особено благородни материали и изискана атмосфера в интериора, въпросният вариант ще се отличава с редица специални детайли като например самостоятелни кресла на втория ред, които могат да заемат полегнала позиция. Мястото за краката достига до метър и десет сантиметра. Налични са всевъзможни възможнисти за забавления и релакс, както и самостоятелна настройка на климатика за всяко място.

За задвижването отговаря битурбо V6 бензинов мотор с 415 к.с. и 650 Нм, който наследява досегашния атмосферен V8 с кубатура 5,7 литра. Очаква се и още по-мощна хибридна версия LX 750h, чието задвижване ще се появи и при Toyota Thundra. Предвиден е и дизелов вариант LX 500 D за определени пазари, сред които Австралия, под чийто преден капак ще работи 3,3-литров битурбодвигател с шест цилиндъра и индекс F33A-FTV, чиито основни параметри са 309 конски сили и 700 нютонметра.

Моделът ще бъде и истински ас извън пътя, тъй като разполага със системата Multi Terrain Select, всепризнатата технология на Toyota Crawl Control и двойно предаване, на което малцина конкуренти могат да се противопоставят. Предвидени са и режими за каране в определен тип екстремни условия, включително пясъчни дюни, което несъмнено ще допадне на арабските клиенти на модела. Цените започват от около 90 000 долара или 77 600 евро за базовия модел и от 127 345 долара или 112 000 евро за флагмана Ultra Luxury.

Коментари
comments powered by Disqus