Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus RX 450h: С ново лице

18.01.2013 14:21

Наскоро SUV моделът на Lexus беше подложен на частично обновяване и получи променено оформление на предната част, съобразено с новия стилистичен език на марката. Първи впечатления от версията F Sport, която също е новост в палитрата на RX.

Третото поколение на Lexus RX се радва на доста добра популярност на повечето европейски пазари, включително и у нас – това е вторият най-продаван продукт на марката в страните от Стария континент след компактния CT 200h. За да засили интереса на публиката, а и за да приобщи RX към последните тенденции в развитието на дизайна на марката, екипът на Lexus подложи своя луксозен SUV на основно рестилизиране. Основната новост се забелязва още отдалеч – предната част е получила агресивна радиаторна решетка в стила на новия GS, светлините също изглеждат значително по-динамично в сравнение с досега. Клиентите вече имат възможност да избират между ксенонови и светодиодни предни светлини, а към познатите версии Business, Executive и President е добавено ново спортно изпълнение с типичното за марката наименование F Sport. При него атлетичната осанка на автомобила е допълнително подчертана от специалното оформление на предницата, включващо променена решетка и снижена спортна броня с интрегриран в долната й част спойлер. 19-цоловите колела с тъмен цвят също са запазена марка на варианта F Sport, както и допълнителните предни и задни напречни демпферни щанги, които имат за цел да намалят вибрациите и да създадат по-динамично усещане от управлението. Спортните акценти намират своето място и в интериора, където F Sport се отличава със спортен волан, тапицерии от перфорирана кожа, решен изцяло в черно таван и специални перфорирани алуминиеви педали.

По отношение на задвижването RX остава верен на доказалата ефективността си хибридна система, комбинираща шестцилиндров бензинов двигател и два електромотора. Водачът има избор между четири режима на работа – EV, Eco, Normal и Sport, като вторият от тях по оптимален начин съчетава различни мерки за намаляване на разхода на гориво. Официалната стойност от 6,3 литра на 100 километра в смесен цикъл на шофиране (според Евростандарта) може и да не е особено близо до реалността, но обективно погледнато действителната средна консумация около девет на сто е едно твърде респектиращо постижение за бензинов SUV с тегло над два тона и мощност почти 300 к.с. Обещанието на Lexus за подобреното пътно поведение при версията F Sport също не е напразно – стабилността в завой е завидна за двутонен автомобил със сравнително висок център на тежестта, страничното накланяне на каросерията също се задържа във впечатляващо ниски граници.

Текст: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus