Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus се доближава до пазара на електромобилите

10.10.2019 11:24

Следващите стъпки в развитието на гамата е чисто електрическо задвижване

След две седмици ще отвори врати автомобилното изложение в Токио, на което Lexus ще покаже прототип на бъдещ електромобил. Според запознати концепцтът няма да бъде буквален предвестник на конкретен сериен модел, а ще зададе общата посока във външния вид и задвижването. „Вярваме, че нашето бъдеще може да прилича на този дизайн“, заяви вицепрезидентът на Lexus Кодзи Сато.

Хибридният Lexus отдавна е познат. Следващите стъпки в развитието на гамата е чисто електрическо задвижване, за което ще разкаже демо автомобилът, както и за водорода и увеличаването на автономния пробег.

Големият въздухопровод с рязко очертания му външен ръб припомня Toyota Mirai. Отначало се възприема като задна част на автомобила, но белите светлини отгоре казват, че ни показват предницата.

Вместо намек за технически спецификации или поне за габаритите на демонстрационния автомобил, компанията предлага неясна дефиниция на дизайнерския проект: „Използвайки непрекъснат напредък в технологиите като електрификация и автономно движение, електрическата концепция дава представа за бъдещата визия на Lexus, насочена към потребителите, които са еднакви запалени по шофирането и уникалното луксозно изживяване. "

В горната част на тийзъра - отражение на арматурното табло или прожекционен екран. В него можем да видим великденско яйце: изображението на самия хечбек (вдясно). Няма и намек за кривата LF-SA. По отношение на пропорциите концептът прилича повече на заместник на  CT, а по отношение на общия стил и детайлите - смесица от концептите LS + и LF-1 Limitless.

Прототипът може да ни изненада с мотор на всяко колела, чието разработване е в разгара си в Lexus. Но в серийния аналог е малко вероятно да се появят. Според Сато такава технология ще трябва да бъде обмисляна повече от година. В резултат на това в следващите две години можем да очакваме сериен хечбек от C сегмент, оборудван с по-традиционно електрическо задвижване от Lexus. Външният вид само приблизително ще прилича на безименния концепт на Токио. Под панелите на каросерията е много вероятно да видим модулната платформа e-TNGA, която Toyota разработва с редица партньори.

Коментари
comments powered by Disqus