Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus UX: Право в десетката

11.03.2019 09:59

Lexus прави впечатляващ дебют в сегмента на компактните SUV модели

След като се позиционира все по-добре на пазара със своите модели RX и NX, за Lexus беше напълно логично да продължат да разширяват гамата си от подобни продукти надолу – към радващия се на ненаситно търсене сегмент на градските кросоувъри. Трябва да изневеря на себе си и на принципите си, за да кажа безрезервно, че съм очарован на сто процента от споменатата преди малко автомобилна порода. Но е факт, че за да просперира един производител, той се нуждае от обеми и печалби. А обемите и печалбите към настоящия момент идват най-вече от всевъзможните интерпретации на тема кросоувър и SUV. Така че принципите на пазарната икономика обусляват необходимостта от все повече такива модели – за добро или не, такава е реалността.

Удивително динамичен на пътя

Според личните виждания на автора на тези редове, две са нещата, с които Lexus UX се нарежда сред най-силните предложения в своя клас. Първата от тях може да бъде отгатната от всеки – легендарният стремеж на японците към съвършенство традиционно носи със себе си качества, които трудно може да откриете в автомобил, създаден на друго място. Но дори не това откроява толкова силно UX сред неговите опоненти. Най-ценното предимство на дългия 4,50 метра автомобил се крие в това, че той притежава всички предимства на относително високата си каросерия, но не проявява нито един от характерните недостатъци на този тип концепция. Факт, който започва да ви се изяснява още със сядането зад покрития с перфорирана кожа волан. Всички важни за шофирането и ергономията елементи са фокусирани към водача – тук човек и машина достигат удивително близо до така трудно постижимата идея за органично цяло. Да, седите малко по-високо, отколкото в стандартен автомобил, но нито с милиметър по-високо от реално необходимото.

Усещането, че се намирам по-скоро в спортен хечбек, отколкото в кросоувър, се засилва още повече след изминаването на първите метри с автомобила, а при първите по-бързи завои вече започвам да изпитвам неподправено удивление.

Повече за впечатленията ни от новия Lexus UX ще откриете на страниците на мартенския брой на списание auto motor und sport България.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Lexus

Коментари
comments powered by Disqus