На втора позиция на подиума откриваме китайската компания CATL с 22,30% пазарен дял
Производството на батерии, разбира се, е в основата на развитието на електрическите автомобили, с голяма битка с оглед на иновациите. Всъщност подобряването на автономния пробег на електрическите автомобили е изключително стратегически елемент за всички играчи в сектора.
LG е гигантски консорциум, най-известен на някои пазари със своите телевизори, но тойключва множество подразделения , включително LG Chem, който се занимава, ще разберете, с химия и разработване на батерии чрез дъщерното си дружество LG Energy Solution. През 2020 г. пазарът на електрическа и хибридна мобилност погълна не по-малко от 134,5 GWh батерии, т.е. увеличение с почти 40% в сравнение с предходната година. В това производство LG Chem представлява почти 30% от обема с продукция от около 40 GWh. Ако някои производители на автомобили не са много разговорливи относно произхода на акумулаторите, оборудвани с техните електромобили, ние знаем, че LG доставя на Renault, на концерна Volkswagen Group или дори Mercedes.
На втора позиция на подиума откриваме китайската компания CATL с 22,30% пазарен дял (30 GWh), производство, почти запазено за вътрешния пазар. Престижната тройка завършва Panasonic с малко по-малко от 30 GWh, почти изцяло монополизиран от Tesla.