Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Лидер в класацията на J.D. Power за надеждност пак е Lexus

26.02.2016 09:52
Лидер в класацията на J.D. Power за надеждност пак е Lexus

В рамките на изследването Vehicle Dependability Study (VDS) са анкетирани 33 560 собственици

Агенцията J.D. Power публикува 27-ия си годишен рейтинг на надеждността на тригодишни автомобили, продадени в Съединените щати. В рамките на изследването Vehicle Dependability Study (VDS) са анкетирани 33 560 собственици, които споделят какви проблеми от 177 възможни са възникнали с техните "железни коне" през последните 12 месеца. Резултатите са много сходни с миналогодишния доклад, въпреки че средният показател за индустрията (броят на проблемите на 100 автомобила) се е увеличил с пет пункта. Трудностите с двигатели и трансмисии са станали малко по-малко (-2), а въпросите към конструкторите и дизайнерите са се увеличили леко (+2).

В престижната класация сред автомобилните производители лидер е марката Lexus в продължение на пет последователни години, а моделът Lexus GX отново е обявен за най-надежден премиум средно голям кросоувър. Впрочем, в сравнение с предишния анализ проблемите на Lexus са станали повече: 95 срещу 89.

За да бъдат отбелязани като "неприятности номер едно" (20% от всички жалби) е въведена абревиатурата ACEN: аудио, комуникации, развлечения, навигация. Става дума преди всичко за невъзможно интегриране на смартфона чрез Bluetooth, неправилно разпознаване на гласови команди и грешки на електронните пътеводители.

Според броя на надеждните модели върховенство принадлежи на концерна General Motors. Най-добрите осем автомобила са три модела Buick, четири Chevrolet и GMC Yukon. В общия списък Toyota присъства  с шест автомобила, половината от тях Lexus. Интересното е, че при подреждането на марките Porsche се върна на второ място, напред изскочи и Buick, а FIAT вече  не е на последно място - на дъното отиде Dodge. И накрая, в края на класацията се появи Smart.

Според J.D. Power 55% от собствениците на безпроблемни автомобили са  готови да си купят отнова кола от същата марка. Ако възникнат някакви трудности, три или повече, лоялността на шофьорите към марката вече е 41%. (Миналогодишните показатели са съответно 56% и 43%)

"Нашето изследване показва, че много от потребителите все още не могат да  свържат своя смартфон с автомобила и да използват навигацията. Сега много се говори за автономно управление, но хората със сигурност не са готови за подобен транспорт, който може да изпрати всеки в канавката, каза заместник-председателят на агенцията  Рене Стивънс. – Намаляване на надеждността в комбинация с рекорден брой сервизни кампании и оплаквания, свързани с безопасността, силно влияят върху доверието на клиентите ", подчерта той

Коментари
comments powered by Disqus