Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Лимитираният Honda NSX Type S с 592 к.с.

13.08.2021 11:39

В САЩ струва 171 495 долара, където 300 от 350-те екземпляра ще бъдат продадени

Honda увеличи мощността на NSX до 592 к.с. за модела Type S с лимитиран тираж, който ще служи като топ версия на хибридния суперавтомобил V6.

350-те броя NSX Type S ще бъдат последните екземпляри за автомобила, произвеждан във фабриката на Honda USA в Марисвил, Охайо, където второто поколение на модела е в производствоот пускането му през 2015 г. Той се продава под емблемата Acura в Америка и е третият модел в тази гама, който получава изпълнение Type S.

NSX Type S се отличава с преработен външен стил, включително променена предна част, която има по-големи въздухозаборници и спойлер, генериращ притискателна сила, и нова задна част, която включва по-голям дифузор за добавяне на стабилност при високи скорости. Покривът от въглеродни влакна е стандартен и има нови обозначения Type S, червени стилни акценти и опция за ново матово покритие. Допълненията в интериорния стил включват тапицерия от алкантара и релефни логотипи NSX и Type S върху нишата за ръкавици и подглавниците.

Допълнителната мощност, генерирана от 3,5-литровия V6 хибрид над 573 к.с., предлагани на стандартния NSX, е постигната чрез монтирането на нови инжектори за гориво, нови интеркулери и нови турбокомпресори, заимствани от състезателния NSX GT3. Тези подобрения също увеличават въртящия момен до 492 Нм.

Инженерите на NSX са подобрили използваемия капацитет на хибридната батерия с 20% и нейната мощност с 10%, а деветстепенната автоматична скоростна кутия с два съединителя е пренастроена за по-висока ефективност, с по-бързи смени на предавките нагоре и по-агресивно превключване надолу.

Скоростната кутия разполага и с нов бутон за бързо превключване надолу, който позволява на шофьорите да пропуснат няколко предавки, като държат педала за превключване надолу, а в режим Sport и Sport+ съединителят вече се включва с 50% по-бързо.

Honda казва, че е преработила окачването на NSX Type S, за да предложи повишена производителност и "емоционална връзка".

NSX Type S стъпва върху поръчкови гуми Pirelli P Zero с джанти от нови леки сплави и използва стандартни спирачки Brembo (шестбутални предни части, четирибутални отзад).

Новият модел ще се предлага и с пакет Lightweight Package, който добавя покритие на двигателя с висок гланц от въглеродни влакна, спирачки от карбон-керамика и вътрешни елементи от въглеродни влакна, намалявайки теглото на автомобила с 26,2 кг.

NSX Type S е на цена от 171 495 долара в САЩ, където 300 от 350-те екземпляра ще бъдат продадени.

Коментари
comments powered by Disqus