През новия баскетболен сезон на NBA Liqui Moly ще тича с Биковете
Наскоро производителят на моторни масла и добавки №1 в Германия обяви своето двугодишно партньорство с легендарните Chicago Bulls.
„Това е най-мащабната ни спонсорска програма, правена някога в Северна Америка”, сподели Питър Бауман, маркетинг мениджър на Liqui Moly, „Надяваме се, че влиянието на това партньорство ще се усети и далеч извън пределите на САЩ – NBA е най-популярната баскетболна лига в света, а милионите лоялни и отдадени фенове на Chicago Bulls са разпръснати навсякъде по света.”
Liqui Moly ще се настани удобно в „дома” на Chicago Bulls – спортната зала United Center в Чикаго, най-голямата по обем спортна арена в САЩ. Това включва постоянно присъствие на логото на LM върху двата баскетболни коша, дигиталните табла в залата, рекламни пана, както и в социалните мрежи. Liqui Moly ще имат възможността да канят баскетболните запалянковци сред своите клиенти да гледат игрите на живо.
“Атрактивен спорт, световноизвестна лига и страхотен отбор с милиони последователи – за нас това е перфектната комбинация!”, допълва Бауман.
Баскетболният отбор има богата 50-годишна история и редица ненадминати постижения и рекорди – Биковете са печелили всеки финал на NBA, на когото са играли. От там започват пътя си едни от най-големите баскетболни звезди, сред които Майкъл Джордан, Скоти Пипън, Денис Родман, Дерик Роуз, Хоръс Грант, Джими Бътлър, както и треньорът Фил Джаксън.
„Изключително доволни сме, че намерихме такъв силен партньор в лицето на Liqui Moly. Първокласна марка със световен обхват, която споделя нашия стремеж към качество и високи постижения”, коментира Матю Коб, вицепрезидент на отдел Бизнес стратегия и анализ в Chicago Bulls.