Бразилия има сериозни традиции в ръчното производство на спортни автомобили заради наложеното ограничение на вноса, което продължи двадесет години. Тъй като през това време местните компании не се ангажираха със спортни изпълнения, а клиентите нямаха възможност да закупят чуждестранни продукти, по-амбициозните от тях започнаха да работят по реализирането на собствени проекти. За съжаление след падането на забраната повечето малки работилници банкрутират. Lobini е една от фирмите, които биват създадени след подновяване на конкуренцията между местните и чуждестранните производители.
За момента първата фирмена разработка, наречена H1, ще бъде предлагана само на местния пазар за около 96 000 щатски долара. Тъй като при износ на автомобила обаче биха отпаднали голяма част от налаганите в Бразилия такси, зад граница той би струвал значително по-малко.
H1 притежава централноразположен двигател с мощност 180 к. с., който предава тягата към задните колела. Общата дължина на автомобила е 3,72 метра, а междуосното разстояние възлиза на 2,40 м. Ниското тегло на конструкцията (1 030 кг) позволява ускорение до 100 км/ч под шест секунди и максимална скорост от 240 км/ч.
От чисто маркетингови подбуди Lobini съумява да внедри H1 като кола за сигурност в бразилските състезателни серии GT3.