Мечтата за спортен автомобил собствено производство несъмнено живее в сърцата на многобройни автомобилни ентусиасти. Новеят принос към тази съблазнителна ниша редки и екзотични автомобили се нарича Locus HTT Plethore и идва от Квебек - Канада.
„Бащата” на проекта е Люк Чартранд, бивш автомобилен състезател. След като инженерът дълги години проектира и разработва допълнителни каросерийни детайли за спортни автомобили, накрая той решева да използва опита си и върху цялостна концепция.
Основният материал е карбон
Самоносещата каросерия на дългия 4,32 метра, широк 2,22 метра и едва 1,12 метра висок четириколесен спортист е изработена от карбон, от същия материал са направени и външните панели. Кабината побира до трима пасажери, като пилота заема средното място. Междуосното разстояние на Locus е 2,94 метра. В гигантските калници са разположени състоящи се от три компонента колела с мерки 9x18 цола отпред и 13x18 цола отзад, обути съответно с гуми с 255/40 и 415/30.
V8 с до 1000 к. с.
Адаптивното окачване е снабдено с пневматизиращи елементи, спирачната система е екипирана с компоненти на фирмата AP, като предните дискове се „захапват” от шестбутални спирачни апарати..
Силите, които има за цел да осмирява състезателната спирачна система, идват от 8,2-литров V8, базиран на конструкция на GM, който в зависимост от жжеланията на купувача може да разполага с от 550 до 1000 конски сили. Dмаксимумът на въртящия момент при „най-слабата” версия с 550 к. с. се равнява на 760 нютонметра. Задвижването е на задните колела през механична шестстепенна предавателна кутия, а като опция се предлага и автоматик. Производителят все още не дава конкретни данни за динамичните постижения на тежащия едва 1250 килограма автомобил.
За сметка на това, оборудването на започващия от 161 000 евро спортист е вече уточнено – то включва електрическо задвижване на волана, седалките, прозорците и огледалата, кожени тапицерии, климатична инсталация, контрол на налягането в гумите, парктроник и камера за задно виждане.