Рекламите на цигари вероятно повече никога няма да се появят върху болидите от Формула 1.
Renault, McLaren, Honda и Williams казаха сбогом на „тютюневия маркетинг“ преди години, след промените в закона за рекламата в Европа и някои други страни по света. Единствено Ferrari запази близките си отношения с Philip Morris и доскоро се състезаваше с логото на Marlboro в държавите, където това е разрешено. В старта за Голямата награда на Бахрейн обаче, където няма рестрикции относно промотирането на тютюневи изделия, върху задното крило на F2008 се виждаше единствено баркода, които наподобява брандинга на Marlboro. Белите ленти заместват буквите, но без да изобразяват логото на марката цигари.
Според Autoweek Ferrari няма да изобразява логото на Marlboro в бъдеще, тъй като компанията Philip Morris, собственост на Altria Group, е решила да запази единствено баркода в брандинга на автомобила и облеклото на служителите в Скудерията.
През 1972 г. Marlboro брандира първите си автомобили - BRM и Iso Marlboro-Ford На следващия сезон обаче емблематичната марка се появява върху болидите на МcLaren, с чийто тим печели голяма част от титлите си във Формула 1. 1996 г. слага точка на партньорските взаимоотношения между двете компании. През 80-те Marlboro подкрепя и Ferrari, но едва след смъртта на Енцо Ферари през 1988 г. става водещ спонсор на тима. През 2005 г. Philip Morris и Ferrari подписват нов договор, който изтича през 2011 г. Според неофициална информация Scuderia Ferrari Marlboro ще получи за този период близо един милиард долара.