Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lorinser направи пикап на базата на G-класа

10.02.2021 10:54
Lorinser направи пикап на базата на G-класа

Освен внимателно възстановяване немците са извършили и лека модернизация

По-рано Lorinser купи партида военни автомобили G-класа от швейцарската армия, които служат в армията под името Puch G. Някои от тях са възстановени и продадени от немски тунери в автентична форма, а някои от автомобилите са превърнати в ремодове. Вторият път е извървян и в случая с всъдехода Puch 230 GE, който е на снимката. И сега това е двуместен пикап с пластмасова облицована на товарна зона, покрита с водоустойчив корпус.

Донорът Puch 230 GE, въз основа на който е направен  пикапът, е регистриран за първи път през октомври 1993 г. и незабавно изпратен на военна служба. По време на службата си си, всъдеходът е изминал 202 000 км.

Оригиналният автомобил беше в добро състояние, но специалистите на Lorinzer обработиха каросерията със сух лед, пребоядисаха я, отчасти с помощта на полиуретаново покритие. Пикапът е оборудван с офроуд гуми BFGoodrich, а задният мост е снабден със заключване на диференциала.

Седалките получават нова тапицерия, интериорът е с облицовка Alcantara, нова система за заключване на вратите и заден панел с отопляемо стъкло.

Освен внимателно възстановяване немците са извършили и лека модернизация. Вместо предишните светлини е инсталирана LED оптика със защитни мрежи, арките са расширени , така че новите 16-инчови стоманени джанти Dotz в комбинация с дистанционни елементи изглеждат възможно най-органично. Също така пикапът има теглич, предназначен за ремарке с тегло 3,5 т. Автомобилът с сдве врати е оборудван с бензинов атмосферен двигател 2,3 с мощност 116 к.с.и четиристепенна автоматична скоростна кутия. За окончателния автомобил искат 52 900 евро.

Коментари
comments powered by Disqus