Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Elise, направен от друг производител

13.05.2021 10:30

Британският производител може да продаде на всеки, който се интересува от Elise

След като моделите Elise, Evora и Exige ще напуснат каталога на марката до края на годината, британският производител Lotus може да продаде на всеки, който се интересува от оборудването, необходимо за производството на Elise.

Британският производител претърпява трансформация и неговият каталог бавно, но сигурно ще получи фейслифт, след няколко години относително „статукво“. Lotus Elise, пускан на пазара от 1996 г., но също така представените след него Lotus Evora и Exige ще отстъпят място на новия Lotus Emira, който ще бъде последният модел, оборудван с двигател с вътрешно горене, предлаган от марката. Официалното представяне на последното се очаква през юли, а пристигането му по пътищата е планирано за следващата година.

От старта си преди 25 години, Elise, чието име представлява почит, отдадена от Романо Артиоли (тогава собственик на Lotus) на внучката му Елиса, има голям успех благодарение на спортния си характер и атрактивните цени. Следователно съобщението за прекратяване на производството му би било лоша новина за феновете му, ако историята трябваше да спре дотук.

Въпреки това, подобно на онова, което Lotus направи през 1973 г., като продаде инструментите, необходими за възобновяване на производството на Seven, на марката Caterham, производителят от Хетел може да продаде на друг производител оборудването, от съществено значение за поддържането на производството на Elise. Поне това предложи Мат Уиндъл, главен изпълнителен директор на Lotus, в интервю за Automotive News.

„Дълго обсъждахме бъдещето на Elise“, обясни той. „Истината е, че цялата производствена площадка в Хетел е трансформирана и напълно автоматизирана. Просто вече нямахме място да произвеждаме Elise. Ако се появи правилният проект и правилният партньор, не виждам защо да откажа. Това е прекрасен автомобил ”.

С оглед на успеха на Caterhamда даде втори живот на Seven, може да се мисли, че последната глава в историята на Lotus Elise може още да не е написана.

Коментари
comments powered by Disqus