Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Evija: Пет режима на шофиране

23.09.2020 12:39

Режимът Range ограничава мощността на автомобила до 1000 к.с. и 800 Нм

В ново видео, предложено от производителя от Хетел, Гаван Кершоу, продуктов мениджър на Lotus и тестов пилот на марката, ви кани да се качите заедно с него на електрическия хиперавтомобил Evija, за да откриете повече подробности неговите пет режима на шофиране.

Въпреки че е замислен да предлага изключителна мощност, Lotus Evija също е обект на дълъг процес на разработване от страна на инженерите и дизайнерите на британската марка, за да бъде гарантирано правилното му функциониране в контекста на по-спокойна всекидневна употреба.

По този начин Evija е оборудван с пет режима на шофиране, отговарящи на пет вида употреба, които са различни и допълващи се. 

Режимът Range на първо място ограничава мощността на автомобила до 1000 к.с. и 800 Нм, изпратена само до задните колела на автомобила, за да оптимизира консумацията на енергията и да осигури максимален пробег.

В режим City Evija след това ще предложи по-добър контрол на мощността и ще намали нивото на регенеративно спиране в градска среда, докато с режим Tour (който може да се счита за междинен режим) електрическият хиперавтомобил автоматично ще премине в режим на задвижване на две или четири колела и ще има мощност 1400 к.с.

И накрая, режимите Sport и Track ще предлагат най-високите нива на мощност . Първият ще гарантира 1700 к.с. и 1700 Нм под десния педал, мощност, поддържана от системите за контрол на стабилността, подобряващи сцеплението на автомобила. След като бъде включен режимът Track, Evija най-накрая ще има мощност 2000 к.с. и 1700 Нм, системата DRS (система за намаляване на плъзгане) ще бъде достъпна при поискване и шасито автоматично ще приеме оптимална настройка за използване на писта .

В допълнение към тези нови подробности, Гаван Кершоу предлага в  новото видео оглед на батерията на автомобила, разположена точно зад пилотската кабина, позициониране, напомнящо на средно разположените двигатели на производителя от Хетел , и което преди всичко осигурява отлично разпределение на теглото на автомобила.

 

И накрая, Кершоу също споменава информационно-развлекателната система на новия Evija, която ще предлага по-специално информация за разхода на енергия, налягането на гумите, притискателната сила или дори времето за обиколка, постигнато от водача на дадена писта.

 

Това са всички елементи, които посетителите на събитието Salon Privé,, което се провежда всяка година в градините на замъка Blenheim в Оксфордшир, ще могат да открият за себе си следващия уикенд. Lotus Evija ще бъде представен там заедно с други суперавтомобили и престижни модели.

Коментари
comments powered by Disqus