Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Evija продължава разработването си в Хетел

16.12.2019 15:30

Тестват нов прототип на британския хиперавтомобил на пистата, за да прецизират настройките

След дълги компютърни симулации и в съответствие с неговия график, екипът, отговарящ за разработването на Lotus Evija, изпрати нов прототип на британския хиперавтомобил на пистата, за да прецизира настройките му.

Под наблюдението на Гаван Кершоу, продуктов директор на Lotus Cars, прототипът за разработка № 2 на Lotus Evija излезе на „домашната” писта Хетел, в Норфолк.

Прототип № 2 е най-близко в момента до серийния модел. Той притежава окачване с клиентски спецификации, захранва се от електрически задвижващ механизъм и е оборудван с ефективна спирачна система, както и корпус от карбонови влакна.

„Автомобилът е още в грубо състояние, без система за контрол на стабилността или система за векторинг на въртящия момент“, казва Гаван Кершоу. „Това е нашият начин да оценим основните характеристики на шасито, да се възползваме от неговите механични предимства, преди да преминем към следващите етапи, като например инсталирането на електроника. Така че наистина можем да "прочетем" автомобила. Това е методът на Lotus: потвърдете основите, преди да се справите с аеродинамиката, след това кинематиката и геометрията на окачванията “.

„Наистина се чувствам като у дома си на борда“, казва Кершоу. „Автомобилът е удобен. Преценихме неговата стабилност и гъвкавост при остри завои, потвърдихме ъгъла на управление на колелата, работихме върху ускоряването, така че да е положително и проучихме поведението на гумите (...) Използваме опит, придобит в разработването на моделите Exige и Evora за фина настройка на Evija и гарантиране, че тя представя ДНК на марката и само най-доброто от нея. "

Хоиперавтомобилът Evija трябва да получи мощност  2000 к.с. и 1700 Нм, което ще му позволи да постигне максимална скорост 320 км/ч, след като е ускорил от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3 сек, и ще предложи автономен пробег от близо около 400 км (цикъл WLTP цикъл). Сглобяването на първите автомобили ще започне преди края на 2020 г. на площадката в Хетел.

Видео: първи динамичен тест на Lotus Evija в Хетел, организиран през ноември

Коментари
comments powered by Disqus