Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Evora 414E: Полеви експеримент

05.07.2012 11:34

Тестовете на спортния хибрид Lotus Evora 414E започнаха. Ключовите показатели, по които ще се работи на този етап, са динамиката и надеждността.

Въпреки всички въпросителни, които се появиха около бъдещето на Lotus, работата по най-екстремния представител на марката продължава. За това обаче не са отговорни новите собственици от DRB Hicom, a Technology Strategy Board, Британската агенция за иновации, която спонсорира проекта и е осигурила възможността на екипа на Lotus Engineering да започне тестовете в Норфолк.

414E Hybrid е базиран на платформата на Evora, но стандартният силов тракт е заменен с плъгин хибридна система. За задвижването на спортния модел се грижат два електромотора (по един за всяко задно колело), чиято комбинирана мощност е 306 кВт (414 к.с.). Литиево-полимерната батерия (17 кВтч), която се зарежда или от стандартната електрическа мрежа, или от 1,2-литровия ДВГ на Lotus, гарантира пробег от 35 мили (56 км) за един цикъл.

Хибридната система е последователна и двигателят с вътрешно горене (48 к.с.) се използва единствено като екстендър, но въпреки това Evora 414E Hybrid изпълнява класическия на Острова спринт от 0 до 60 мили в час за по-малко от 4 секунди.

На практика трансмисията е едностепенна, но за да доближат максимално характеристиките на Evora 414E Hybrid до тези на класическите спортни модели, от Lotus използват симулация на седемстепенна автоматична скоростна кутия с планки за смяна на предавките директно от волана. Сред останалите нестандартни решения впечатление прави HALOsonic системата, разработена съвместно с Harman International, която пресъздава звуците, характерни за автомобилите с класически ДВГ както вътре в купето, така и извън него.

Коментари
comments powered by Disqus