Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Exige Race 380: Изключително и само за писти

13.01.2017 14:39

Тежащият 998 кг спортист спринтира само за 3,5 секунди от нула до 100 км/ч

Наскоро Lotus короняса Exige с нова топ версия 380. Сега с Race 380 британците пускат модификация, пригодена изключително и само за писти.

Lotus Exige Race 380 влиза в производство през май, което означава, че частните отбори ще могат да се състезават с него през сезон 2017/2018.

Задвижването напълно оптимизирано

3,5-литровият V6 компресорен двигател, който генерира 380 к.с. и 410 Нм, остава непроменен. Трансмисията, настройките на шасито, както и електрическата система на борда са адаптирани за състезания. При трансмисията британците залагат на секвенциална 6-степенна скоростна кутия на Xtrac със собствен маслен охладител. Превключването става чрез карбонови лостчета на волана. Блокиращият диференциал подобрява сцеплението. Титаниевата система за отработени газове редуцира теглото с 10 кг. Тежащият 998 кг Lotus Exige Race 380 спринтира само за 3,5 секунди от нула до 100 км/ч.

За притискане при максимална скорост с 240 кг предните и задни престилки са снабдени с нови въздуховоди, предната броня е получила нов сплитер и отзад има по-голям дифузор, както и по-голям, фиксиран спойлер.

Lotus Exige Race 380 ще струва около 115 000 евро

В калниците отпред се въртят 17-цолови джанти, обути в гуми 215/45, задните са 18 цола и гумите с размер 265/35. Lotus залага на гуми с добро сцепление - Michelin Pilot Sport Cup 2-Reifen и ултралеки ковани джанти.Четирибуталните клещи на спирачната система AP Racing също са ковани. Регулируемите амортисьори са на фирмата Öhlins,  предните и задни стабилизатори също са регулируеми .

Състезателните характеристики включват черупкови състезателни седалки FIA с шест точкови колани, свободно програмируем TFT дисплей, уред за съхранение на данни, пожарогасителна система, странични прозорци, изработени от поликарбонат, превключвател за прекъсване връзката на батерията, както и теглич отпред и отзад. За допълнително редуциране на теглото капакът на двигателя е изработен от карбон, както и капаците на въздушните възглавници и фаровете.

Lotus Exige Race 380 може веднага да се поръча. Цените започват от 115 хиляди евро плюс данъци.

 

Коментари
comments powered by Disqus