Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Exige S Roadster: Удря тежко

08.03.2012 15:02

Автосалонът в Женева маркира дебюта на роудстъра Exige S. Тежащият 1100 кг автомобил ускорява от място до 100 км/ч за 4 секунди благодарение на 3,5-литровия V6.

„По-суров и от японско меню, Lotus Exige S Roadster комбинира хипнотичното ръмжене на своя купе събрат с изживяването да караш без покрив и да се чувстваш едно цяло с пътя“. Така започва официалното съобщение за новия модел на британската марка и определено този ентусиазъм има покритие, тъй като динамичните му характеристики са повече от вдъхновяващи.

Олекотените конструкции и перфектно настроеното окачване в комбинация с прецизната кормилна уредба са запазената марка за Lotus. При Exige S Roadster те се допълват от 3,5-литровия V6 с механичен компресор, който генерира 350 к.с. и 400 Нм. В резултат „един от най-леките роудстъри с шестцилиндров двигател“ ускорява от място до 160 км/ч за 4 секунди, а до 200 км/ч – за 8,5 при максимална от 233 км/ч.

Горепосочените стойности са валидни, при положение че Exige S Roadster е оборудван с Serial Precision Shift трансмисията. Стандартна за модела обаче е шестстепенната механична, която гарантира среден разход от 10,1 литра при 236 г/км емисии CO2.

Exige S Roadster има два типа настройки. Нормалният е подходящ за обществената пътна мрежа, докато опционалният Race пакет дава възможност на водача да изпробва своите възможности, както и тези на автомобила, на писта. Когато Exige S Roadster е в режим Race, се включва и лаунч контрола.

Lotus Exige S Roadster ще се продава предимно в Европа и Азия. На този етап британската марка с индийски собственици не планира доставки за САЩ.

Успоредно с Exige S Roadster в Женева дебютира и специалната серия Evora GTE Carbon Edition. Тя бе представена от Кими Райконен и цели да покаже активностите на Lotus във Формула 1. Ето защо каросерийните панели, както и броните, са изработени изцяло от карбон, а цветовото оформление се доближава до това на болида на Lotus.

Коментари
comments powered by Disqus