Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus представя прототип на спортен E-R9

16.02.2021 17:35

Автомобилът получава каросерия, направена в стила на боен самолет

Lotus представи прототип на електрически състезателен автомобил E-R9, който хипотетично може да се появи на маратонски състезания от 2030 г.

Според британския автомобилен производител името на новия модел показва състезателната дисциплина (E-R - Endurance Racer) и се отнася до модела Lotus Mark IX, с който марката влиза в началото на 24-те часа на Льо Ман през 1955 г.

Lotus E-R9 получава каросерия, направена в стила на боен самолет, който има елементи на активна аеродинамика. Аеродинамичните елементи могат да се управляват или от водача в ръчен режим, или от автомобилната електроника.

Техническите характеристики на прототипа не са обявени. Посочва се, че електрическият автомобил има задвижване на четирите колела поради четири електрически мотора, интегрирани в колелата. Тази констрекция на задвижващата система също прави възможно прилагането на гъвкаво векторизиране на тягата, което водач може да контролира по време на шофиране.

Марката не отчита серийните перспективи на Lotus E-R9, върху които са работили и създателите на бъдещия пътен електрически суперавтомобил Lotus Evija, представен през лятото на 2019 г.

Коментари
comments powered by Disqus