Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus ще атакува Льо Ман през 2012 г.

28.09.2010 20:24

Lotus обяви развитието на прототип от категорията LMP2, с който ще атакува „24-те часа на Льо Ман“ през 2012 г. Това е само част от стратегията на марката за по-широкото й участие в моторните спортове.

Компанията вече стартира GT4 версия на своя модел Evora и подготвя негови представители за по-горните класове GT2 и GT3. Британският производител е готов да навлезе и в битката при прототипите. Неговият боец ще бъде разработен от Паоло Катоне, оглавил инженерния екип по създаването на победителя в Льо Ман за 2009 г. Peugeot 908 HDi FAP.

„Този много специален проект ще бъде под експертното ръководство на техническия гений Паоло Катоне", се казва в съобщението на Lotus. "Прототипът ще бъде подготвен да посрещне новите правила на ACO и ще бъде със затворен кокпит. Трябва да излезе на пистата в края на 2011 г. и ще атакува „24-те часа на Льо Ман“ през 2012 г.“.

От Lotus увериха, че освен GT2 версията на Evora ще създадат още един изцяло нов състезателен автомобил в този клас, който ще е базиран на „един от бъдещите серийни модели, очакващи своето представяне на изложението в Париж“.

Новината за плановете на британците да навлязат по-силно в моторните спортове идва след разрива в отношенията им с шефа на екипа във Формула 1 Тони Фернандес и скандала около използването на марката Lotus.

В същото време производителят се включи в поддържащите серии GP2 и GP3, където ще си партнира с многократния шампион ART. Компанията има участие и в Индикар и изгражда нова писта край фабриката си в Норфолк, която „ще бъде идеална за клиентите, GT състезания и тестове от Формула 1“.

„Моторните спортове са в гените на Lotus", обясни спортният шеф на марката Клаудио Беро. "Имаме специално място в историята и сега с разкриването на нашите бъдещи планове искаме хората да разберат колко сме обвързани в опазването и защитата на нашето наследство. Няма по-добра платформа да покажеш трансфера на технологии от пистата на пътя от пълна програма спортни дейности“.

Коментари
comments powered by Disqus