Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Лукянюк спечели първия кръг в ERC

26.07.2020 21:33
Лукянюк спечели първия кръг в ERC

Руснакът победи Джандоменико Басо на „Рали ди Рома Капитале“

Алексей Лукянюк (Citroen C3 R5) спечели откриващия кръг за сезона в ERC и първото международно рали след принудителната пауза, провокирана от COVID-19. Руснакът бе начело от старта до финала, като в нито един момент не остави съмнения относно превъзходството си въпреки солидния опит на Джандоменико Басо (VW Polo GTI R5) на отсечките край Фиуджи.

Това е десета победа в ERC за Лукянюк, но първа за новия му навигатор Дмитрий Еремеев. Двамата спечелиха и шестте отсечки в събота и това им осигури аванс от над половин минута, който се оказа достатъчен, за да контролират темпото до финала.

Джандоменико Басо бе единственият сериозен съперник на Лукянюк, след като сънародникът му Андреа Круньола (Citroen C3 R5) катастрофира още в първата отсечка в събота сутрин. Италианецът се върна в неделя по системата „Рали 2“ и спечели шест етапа, а останалите три отидоха на сметката на Басо.

Оливер Солберг (VW Polo GTI R5) допълни челната тройка, въпреки че загуби очилата си още преди старта на първия етап в събота. За сина на световния рали шампион от 2003 г. Петер Солберг това бе първо асфалтово рали и въпреки това той завърши пред заводския пилот на Hyundai във WRC Крейг Брийн (Hyundai i20 R5). На „Рали ди Рома Капитале“ обаче ирландецът караше в качеството си на развоен пилот за индийския производител на състезателни гуми MRF, който остана само на крачка от подиума при дебюта си в ERC.

Симоне Темпестини завърши на 4,5 секунди зад Брийн, като той бе и единственият представител на Skoda в топ 5. Това е прецедент за чешкия производител, който доминира в ERC още от появата на R5 спецификацията на Fabia. За M-Sport и Ford „Рали ди Рома Капитале“ също бе тотален провал, тъй като Fiesta R5 не намери място дори и в топ 20. Заводският пилот на M-Sport Адриан Фурмо отпадна още във втората отсечка след тежка катастрофа, а преди това спука гума в отварящия етап. Пълните резултати от надпреварата може да видите тук.

Следващият кръг от ERC е рали „Латвия“, което стартира на 14 август.

Коментари
comments powered by Disqus