След представянето на новия X5 облагородяващият специалист Lumma Design запретна ръкави и за няколко месеца създаде по-спортна алтернатива на серийния вариант - CLR X530 с повече мощ в крайниците, но и с по-набита фигура заради скъсения клиренс.
Баварският всъдеход е стъпил здраво на матовочерни 22-цолови колела, обути в гуми с размери 295/30, а каросерията му е с 40 милиметра по-близо до земята от стандартното изпълнение на BMW.Тунинг ателието от провинция Баден-Вюртемберг е внесло промени, които придават на X5 качествено различна стойка – калниците са изнесени встрани, а предницата е разширена и вече притежава интегрирани в престилката халогенни светлини и въздухозаборници. Задницата също оставя ново впечатление заради инсталацията на дифзьор, спойлер в края на покрива и спортна изпускателна система с четири овални накрайника. Карбоновият преден капак и корубите на външните огледала, за които е използван същият материал, пък сигнализират спортните качества на усъвършенствания X5.
Промяна в електронната програмата на моторния блок „вдъхва” на бавареца допълнителни 28 к. с., с което мощостта на 4,8-литровия двигател в Lumma CLR X530 достига 383 „коня”. В близко бъдеще всички фенове на тунингованите SUV-модели могат да очакват и версия с 530 к. с., заради която в името на автомобила още сега е вмъкнато обозначението 530.