Анри Пескароло се завърна в маратонските състезания с победа на пистата „Пол Рикар“, където се проведе първия кръг от сериите „Льо Ман“. Автомобилът за сигурност предизвика пълен хаос в GT категорията, след като не се изтегли при появата на зелените светлини на старта.
Четирите автомобила на Porsche, които се ползват с подкрепата на немския производител и участват с отборите на Felbermayr-Proton, ProSpeed и Imsa, бяха замесени в инцидент, който се случи точно в началото на шестте часа от надпреварата. При загасването на червените светлини автомобилът за сигурност не се прибра в пита, като пилотите в задната част на стартовата решетка не можаха да видят това заради прототипите в челото и нямаха време за реакция. Това пък даде възможност на напълно новия Ferrari 458 Italia на AF Corse да спечели победата в класа.
Победата в генералното класиране пък отиде за екипа на Анри Пескароло, който пропусна целия минал сезон заради финансови проблеми. Прототипът на легендарния състезател и тим-шеф, управляван от Кристоф Тинсо, Жулиен Жус и Емануел Колар стартира от дъното на решетката заради наказание, но само 20 боиколки след старта бе начело и запази първата си позиция до финала. На втора позиция завърши екипът на Rebellion с шаси на Lola и новия двигател на Toyota, а челната тройка допълни екипът на Greaves Motorsport (Zytec Nissan), триумфирал в LMP2 категорията.
Заводските отбори на Audi и Peugeot не участваха в състезанието на „Пол Рикар“, но пък Aston Martin използва надпреварата, за да направи първия тест в реални условия на новия AMR-One. Автомобилът, управляван от Дарън Търнър, Щефан Мюке и Арол Прима, прекара голяма част от времето в бокса, но все пак се появи на пистата за последния час и финишира, въпреки че не покри и половината дистанция, която победителите записаха.