Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Добър съм заради дупето си

09.09.2010 15:15 3
3
2571880275

Шесткратният световен шампион Себастиен Льоб, който може да увеличи титлите си до седем още през уикенда в рали „Япония“, определи тази специфична част от тялото си като най-голямото предимство и основен виновник за неговата безусловна доминация през последните години.

Най-успешният пилот в историята на спорта потвърди максимата, че пилот се става с дупе, а не с акъл, като се изказа ласкаво за седалищните си части.

На въпрос на Reuters какво е най-важно за уникалните му постижения в Световния рали шампионат (WRC), Льоб не определи нито очите си, нито ръцете или мозъка.

„Това е дупето ми", обясни пилотът на Citroen. "Оттам усещам вибрациите и как ще реагира автомобилът. Дори и да е само на едно колело, инстинктивно зная накъде ще поднесе, какво сцепление ще имам и къде ще мога да мина с пълна газ“.

Льоб признава, че огромният му талант все пак не се крие само в дупето. „Всичко е много свързано с усещанията. Зная как да импровизирам, когато карам бързо, как да загубя възможно най-малко скорост, когато спирам, завивам или ускорявам. Това не можеш да го научиш. Не искам да се изтъквам, но 80% от тези неща са ми вродени, а останалото идва от тренировките и работата“, смята хегемонът по световните трасета в последните седем години.

Годините, в които е тренирал гимнастика, също са му помогнали. „Не мога да го обясня. Винаги съм бил добър в спортовете, в които балансът играе важна роля и трябва да движиш тялото си през въздуха като ските или сърфинга“, допълни Льоб в обширното интервю за Reuters.

Той обясни, че не чувства никакво напрежение преди рали „Япония“, което може да му донесе седмата поредна титла три кръга преди края на сезона. В предстоящото състезание 36-годишният французин ще се бори за своята 60-а победа във WRC, но освен нея ще трябва да разчита и конкурентите му Себастиен Ожие и Яри-Мати Латвала да завършат извън първата петица.

„Спечелването на едно състезание никога не е лесно. Ако журналистите не споменаваха постоянно титлата, дори нямаше да говоря за нея. Просто винаги карам за победа във всички възможни етапи. Наистина много мразя да губя, а най-добрият начин да се предпазиш от това е, като продължаваш да печелиш“, каза пилотът на Citroen.

Французинът коментира условията в „Япония“. „Пътищата тук не са много хубави, тесни са, не можеш да видиш завоя заради дърветата, има много чакъл и се образуват коловози. Трябва да си много прецизен и няма как да караш на пълна газ, както обичам най-много. Но няма как да избираш местата, където трябва да спечелиш, за да грабнеш титлата“, обясни Льоб.

Запитан дали има нещо, което би искал да промени в себе си, най-бързият рали пилот отново заяви: „Да, винаги закъснявам“.

Коментари

Aнонимен
Премини веднъж през макадама на Япония и после се пипни отзад.

Aнонимен
Когато WRC-то беше в България, талантът му е бил насинен от хубавия български път.

Aнонимен
Браво, Себ, голям си! Явно си усвоил изкуството на чупурлуто!

comments powered by Disqus