Световният шампионат по рали крос обаче остава приоритет на французина
Себастиен Льоб тества по-рано този месец Ciroen C3 WRC на макадам, което моментално провокира слухове, че французинът планира завръщане във WRC. Деветкратният рали шампион не отрича подобен сценарий, но е категоричен, че ще остане в World RX, ако Peugeot инвестира повече усилия в развитието на автомобила си.
„Ако искаме да продължим в рали кроса, то трябва да се заемем със задачата сериозно”, коментира Себ за Motorsport.com. „VW влезе тази година и вдигна високо летвата. Използваха автомобила си от миналата година. Неговото развитие е направено с бюджет, какъвто е необходим за WRC, а същевременно е продължило няколко години.”
„В момента те (PSRX VW Sweden) не се нуждаят от сериозен бюджет. Използват WRC автомобила, адаптират го към рали кроса и толкова."
„Имаме няколко идеи как да стигнем до нивото на VW. Не знам дали е възможно, но сме длъжни да опитаме. Ако го направим, това ще е основната ми програма (догодина) и на този етап се надявам именно на това.”
„Все още обаче няма решение, не знам. При това положение защо да не направим едно – две ралита.”
Льоб ще кара отново на рали „Дакар” със заводския екип на Peugeot, но не отхвърля възможността да стартира на любимото си „Монте Карло”, което започва веднага след финала на пустинната надпревара.
„Със сигурност на „Монте Карло” ще бъде интересно”, продължава Себ. „Това е едно от състезанията, на които се чувствам добре и винаги му се наслаждавам. С „Дакар” обаче става сложно.”
„Завършваме „Дакар” в събота, а опознаването на етапите за „Монте” започва в понеделник. Както казах, сложно е, ще имаме много малко време за подготовка, а това не е добър начин да започнем. И все пак е възможно.”
„Засега нямаме план да продължим да работим със Citroen. Имах възможност да тествам на макадам и асфалт и го направих. Радвам се, че усетих отново тръпката от рали спорта и че помогнах с опита си на Citroen.”
„Защо да не направим още един тест? На този етап съм много зает, но ще преговаряме и ще видим какво ни очаква в бъдеще.”