Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб поведе отново в рали Дакар

10.01.2017 22:36
Льоб поведе отново в рали Дакар

Французинът спечели осми етап и свали Петерхансел от върха

Себастиен Льоб (Peugeot) бе най-бърз в етапа от Уюни до Салта и излезе начело в генералното класиране, след като съотборникът му Стефан Петерхансел загуби три минути и половина. При мотоциклетистите етапната победа бе за Хоан Бареда Борт (Honda).

Заради обилните валежи в Боливия организаторите на надпреварата отново бяха принудени да модифицират маршрута. Придошлите реки станаха причина етапът да бъде неутрализиран след първата часова контрола и рестартиран 174 км по-късно с втората му част, която отведе керванът отново в Аржентина.

Петерхансел имаше тежката задача да отваря трасето и Льоб се възползва по прекрасен начин от открилата му се възможност. Деветкратният рали шампион атакува и в един момент авансът му достигна близо шест минути. Спукана гума обаче го забави малко преди края и на финала преднината му бе три минути и половина. Въпреки това те бяха напълно достатъчни, за да върнат Льоб в челото на класирането.

Само 1:38 минути разделят двамата пилоти на Peugeot, които се откъснаха далеч пред съотборника си Сирил Депре, който се движи трети. Етапът до Салта извади и Нани Рома (Toyota) от борбата за първото място, след като испанецът загуби цели четиринайсет минути днес.

При мотоциклетистите Хоан Бареда Борт показа за пореден път, че Honda има потенциала да спечели „Дакар”, но след драмите в петия етап дори и подиумът изглежда непостижима цел за испанеца. За сметка на това Сам Съндърланд (KTM) върви уверено към победата. Британецът завърши трети етапа, въпреки че кара последните 100 километра без задна спирачка, и увеличи на 21 минути аванса си пред втория в генералното класиране Пабло Кинтанийа (Husqvarna).

Второто място днес бе за Матиас Валкнер (KTM), който е все по-близо до подиума, след като Адриен Ван Беверен (Yamaha) остана едва единайсети.

Все още няма изявен фаворит в категорията на четириколките, където първите трима са само в рамките на десет минути. Сергей Карякин (Yamaha) продължава да е начело, следван от Аксел Дютри (Yamaha) и най-бързия днес Игнасио Касале (Yamaha). В групата на лидерите до началото на днешния етап бе и Симон Витс (Yamaha), но малко след старта французинът спря и загуби над два часа, докато ремонтираше своето ATV. 

При най-тежките автор на голямата новина за осмия етап бе досегашният лидер Херард де Рой (IVECO), който изостана със седем минути спрямо най-бързия по трасето Мартин Ван Ден Бринк (Renault). Това позволи на Дмитрий Сотников да върне КамАЗ в челото, като съотборникът му Едурад Николаев е втори на 1:46 минути. Де Рой е плътно зад Николаев, което предвещава страхотна битка до финала. Пълните резултати може да видите тук.

Деветият етап на рали "Дакар" включва близо 1000 километра. От тях 406 са по часовник, като навигацията по пътя към Чилесито може да се окаже решаваща за крайния успех.

Коментари
comments powered by Disqus