Екипът на Citroen призна, че битката в Световния рали шампионат до голяма степен зависи от развоя на рали „Германия“.
Себастиен Льоб триумфира в пет последователни издания на надпреварата и трябва да преследва единствено шестата, тъй като вече изостава на 13 точки спрямо лидера във временното класиране при пилотите Маркус Грьонхолм. Опитният пилот на BP-Ford, който спечели за седми рекорден път старта във Финландия през миналия уикенд, със сигурност отново ще преследва победата с помощта на новия Focus RS WRC 07. Асфалтът обаче определено не е най-любимата му настилка. Въпреки това Льоб не се чувства фаворит за победата.„Според всички ние ще спечелим надпреварата, но съм убеден, че съвсем няма да ни е леко. Не е коректно сравнението, че за мен Германия е аналог на Финландия за Маркус. Победите ни там съвсем не са били лесни и не мисля, че тази година ще е изключение“, признава трикратният световен шампион.
Екипът на Citroen вероятно се притеснява и от факта, че съвсем наскоро Мико Хирвонен убедено заяви, че новата рали спецификация на Focus е огромна стъпка напред за Ford особено в асфалтовите надпревари.
„Много е трудно да запазиш спокойствие, когато знаеш, че залогът е толкова голям“, коментира босът на френския тим Ги Фреклен. „Този старт трябва да ни върне в борбата за титлата и в двата шампионата. Съвсем нормално е и аз, и целия тим да сме притеснени повече от обикновено.“