Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Трябва да съм внимателен

26.02.2008 10:02
Льоб: Трябва да съм внимателен

Нулевият актив от рали „Швеция” е причина четирикратният световен първенец Себастиен Льоб да признае, че не може да си позволи повторна грешка на старта в Мексико (28 февруари - 2 март), която да увеличи дистанцията между него и временния водач в шампионата Мико Хирвонен.

Льоб оглави класирането след старта на сезона в Монте Карло, където спечели с лекота първата позиция и изпревари с над две минути втория Мико Хирвонен. На рали "Швеция" обаче французинът сгреши в четвъртия етап, неговият Citroen C4 WRC се превъртя два пъти по таван, а пораженията от катастрофата не му позволиха да завърши. Яри-Мати Латвала спечели надпреварата, но благодарение на второто си място Хирвонен оглави класирането при пилотите с аванс от 6 точки спрямо Льоб.

Преди старта на първото макадамово състезание за годината Себ признава, че заради инцидента в Швеция рали „Мексико” е от особено значение за него. „Когато си допуснал грешка, винаги преди старта на следващия кръг напрежението е по-голямо. Мисля, че така ще се чувствам и аз на рали „Мексико, което определено не е от най-лесните състезания. След миналогодишната победа знаем, че C4 WRC е конкурентоспособен по тежките макадамови отсечки в региона, но това не значи, че имам право да се отпускам. Трябва да съм изключително внимателен, тъй като не мога да си позволя разликата спрямо съперниците за титлата да стане по-голяма.”

Льоб допълва, че високата надморска височина и контролираните гуми изискват различен стил на пилотиране. „Твърдият терен обикновено осигурява добро сцепление, но не се знае какво ни очаква с новите гуми на Pirelli. Вероятно забраната за използване на „мус системата” ще е причина за много повече спуквания. Това е фактор, който не трябва да пренебрегвам, определяйки начина, по който ще атакувам. Друга особеност, която задължително трябва да предвидя, е голямата надморска височина и падът в мощността на двигателите.

Коментари
comments powered by Disqus