Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоклер: Грешката беше моя

15.10.2019 09:07
Льоклер: Грешката беше моя

Монегаскът призна вината си за инцидента с Верстапен в Япония

Ferrari направи изумителна квалификация на „Сузука” и окупира първа редица, но Себастиан Фетел и Шарл Льоклер се провалиха на старта. Валтери Ботас (Mercedes) прескочи и двамата при изгасването на червените светлини, след което с лекота взе победата, а Макс Верстапен (Red Bull) бе на път да изпревари Льоклер преди двамата да се ударят.

За Верстапен изходът от инцидента бе възможно най-тежкият. Холандецът отпадна. Льоклер все пак прогресира до шестото място, но бе класиран седми заради наказанията, които получи след финала на състезанието. Пет секунди - заради инцидента с Хамилтън и десет - заради това, че остана на пистата три обиколки с разбито предно крило.

„Потеглих лошо”, признава пилотът на Ferrari. „Разсеях се, когато видях, че автомобилът на Себ започва да се движи и после времето ми за реакция не бе добро. Самият старт не беше толкова лош, но реагирах с голямо закъснение.”

„После с Макс просто направих грешка, очевидно е. Бях от вътрешната страна, зад Себ и Люис. В един момент изтървах предницата. Обикновено си готов за подобни ситуации, но аз не бях. Така че вината си беше моя.”

При инцидента предното крило и лявото огледало на Льоклер пострадаха. Монегаскът дори придържаше самото огледало в 130R с една ръка преди да се откъсне. Малко по-късно страничният елемент от крилото също излетя и разби дясното огледало на Люис Хамилтън, което доведе до решението на стюардите да наложат и второ наказание.

„От пилотската гледна точка не беше толкова зле”, допълва Льоклер. „Губех притискане отпред. Но като цяло това не ми костваше много време, тъй като автомобилът предимно недозавиваше. Ако беше пострадала задната част, последиците щяха да бъдат много по-съществени.”

Въпреки слабия резултат в Япония Льоклер е трети в шампионата на пилотите, но само на девет точки зад него са Макс Верстапен и Себастиан Фетел.

Коментари
comments powered by Disqus