Ричард Милнър признава, че имат нужда от още един опитен състезател
M-Sport Ford започна сезона с победа благодарение на Себастиан Льоб и Puma Rally1 категорично е бърз автомобил, но британският тим изпитва сериозни проблеми с пилотската си линия. Водещият състезател Крейг Брийн отпадна на рали „Естония“ и е едва шести във временното класиране, докато Гъс Грийнсмит, Адриан Фурмо и Пиер-Луи Лубе, който кара с ограничена програма, правят куп грешки и редовно изправят на нокти целия екип заради пораженията по автомобилите.
Дори Себастиан Льоб не може да измъкне M-Sport от кризата. В Португалия деветкратният шампион катастрофира, а в Кения технически проблем го остави осми на финала. Програмата на Льоб е частична и се очаква той да стартира в още две състезания до края на сезона, така че възможностите пред M-Sport са ограничени. Един от вариантите е Крейг Брийн, който е с двугодишен договор, да получи подкрепата на друг опитен състезател.
It hasn’t been our weekend but we’ve shown some pace, and seen a lot of epic ???? action!
— M-Sport (@MSportLtd) July 17, 2022
Until next time, @RallyEstonia ????????.#MSPORTERS #WRC #GoFurther #GivesYouWings
„Винаги е неприятно, когато водещият ти пилот отпадне или има проблем“, коментира тим шефът Ричрад Милнър за официалния сайт на шампионата. „Когато това се случи, често имаме проблем да се включим в битката за подиума. Разочароващо е, но е разбираемо.“
„Мисля, че би било фантастично, ако имаме още един утвърден пилот, който да се бори за подиуми. За съжаление на този етап говорим единствено за амбиция. Не можем да си го позволим за момента.“
„Ще продължаваме да търсим начин да променим това, защото знаем, че имаме необходимото за по-добри резултати. Просто трябва да продължаваме да се опитваме и да се надяваме, че ще намерим допълнително финансиране, за да успеем.“
„Крейг има необходимите качества, за да го направи (да се бори за подиума), но той единствен води отбора и върху плещите му тежи огромно бреме. Но пък не виждам вариант да намерим бюджет за още един пилот. Това не означава, че не трябва да търсим финансиране.“
M-Sport е на трета позиция в шампионата на производителите със 143 точки. Лидерите от Toyota са с 246, а изпитващият огромни затруднения с автомобила си екип на Hyundai има 184.