Четирикратният шампион вече преговаря с Малкълм Уилсън
След като VW изненадващо прекрати рали програмата си, трима от най-силните пилоти останаха без отбор за следващата година. Андреас Микелсен и Яри-Мати Латвала трудно ще намерят място в стартовия списък за рали „Монте Карло”, докато офертите към настоящия шампион Себастиен Ожие веднага започнаха.
Босът на M-Sport Малкълм Уилсън потвърди пред британското издание Autosport, че двете страни вече преговарят, но и че на първо време французинът трябва да уреди взаимоотношенията си с VW.
„Убеден съм, че разполагаме с автомобил, който да му донесе петата шампионска титла”, коментира Уилсън. „Не е тайна, че винаги е бил цел номер едно за нашия тим. Бяхме на крачка да подпишем с него заедно с Ford през 2011 г. и аз ще направя всичко възможно да не го изтървем за втори път.”
„Говорихме за това”, отговаря Уилсън на въпроса дали двете страни вече са договорили евентуален тест. „Себастиен обаче има да уреди още много неща с VW преди да се изясни какво точно е положението му и евентуално да кара нашия автомобил.”
Настоящият пилот на M-Sport Ерик Камили и представящият се прекрасно в тима на DMACK Елфин Еванс бяха фаворити за две от местата в британския отбор, но решението на VW може да доведе до коренна промяна в плановете на Уилсън.
„Изведнъж се оказа, че има много въпросителни относно това кой ще кара нашия автомобил догодина. Трябваше да обявим плановете си следващата седмица, но сега ситуацията е различна.”
Red Bull бе основен спонсор на програмата на VW във WRC. Австрийската компания все още не е взела решение дали да пренасочи парите си към друг отбор, но M-Sport със сигурност ще е сред кандидатите. Съвсем не е изключено и Ford отново да влезе официално в шампионата посредством заявката на британския препаратор. Синия овал така и не можа да спечели титлата при пилотите при предишния си престой във WRC, а с Ожие това изглежда повече от постижимо.
Иванчо
Какво е това прапаратор.Мързи Би да пишете и карате през просото.