Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mahindra KUV100, XUV500: Индийска класика

22.02.2019 09:21

Два нови модела на марката Mahindra за българския и особено популярни на индийския пазар

Принципно публиката на Стария континент е свикнала първоначално да реагира с известно недоверие към продуктите от държави, смятани от европейците за екзотични по отношение на създаваните в тях автомобили. В интерес на истината, когато тази предубеденост е насочена към голяма част от бълваните от знайни и незнайни китайски фирми копия на всевъзможни популярни модели на утвърдени марки, били те ярки, бледи, сполучливи или несполучливи, скептицизмът изглежда оправдан. Все пак да очакваш от компания, която образно казано до онзи ден се е занимавала с производството на контакти, щепсели или в най-добрия случай климатици или хладилници, да направи от днес за утре впечатляващ по всички параметри автомобил, при това със собствен стил, е най-малкото наивно. Още повече, когато определящ фактор при направата на даден модел е единствено печалбата, а цялото „ноу-хау“ се изразява в прекопиране на създадени от други марки решения и форми. Факт е обаче, че голяма част от големите играчи в Китай се учат удивително бързо и в много отношения започват да настигат по качества на продуктите си своите южнокорейски конкуренти. Така че Поднебесната империя тепърва ще става все по-сериозен фактор на автомобилния небосклон и в това не може да има никакво съмнение.

Индия – очаквай неочакваното

Не по-малко интересен е казусът с моделите, направени в Индия, защото автомобилната индустрия има солидни традиции във втората по население държава в света. Много от най-реномираните световни производители имат собствени производствени мощности на индийска територия, а качеството на голяма част от тези предприятия е на върхово ниво. Достатъчно е да споменем за моделите, направени от индийското подразделение на Honda, или пък от Maruti Suzuki, за да онагледим факта, че всъщност в тази страна се произвеждат едни от най-надеждните автомобили изобщо. Местните марки също могат да се похвалят с богато минало и светло настояще, като сред традиционните за индийския пазар марки най-силно се открояват Mahindra и Tata. Е, не можем да не споменем и култовия Hindustan Ambassador, въпреки че той вече за съжаление на мнозина е част от миналото.

Mahindra – производител с над 70-годишна история

В конкретния случай ще поговорим за Mahindra. Компанията има над 70-годишна история. Основаното през далечната 1947 година предприятие има огромен опит в конструирането и производството на всъдеходи, както и на различен тип професионални машини. Един любопитен факт в тази връзка – именно Mahindra в момента е световен лидер в производството на трактори. Днес марката има широка гама от общо 13 модела, сред които има и такива с изцяло електрическо задвижване. Два от тези модела от есента на миналата година вече се предлагат и на българския пазар от официалния вносител на марката у нас – фирма Астреко Моторс. Става дума за най-достъпният кросоувър в България – дребосъкът KUV100 с начална цена 22 490 лева, и за седемместния високопроходим модел XUV500 с предно или двойно задвижване, чиито цени в зависимост от модификацията и оборудването се грижат в диапазона между 40 000 и 60 000 лева. Очаква се в бъдеще продуктовата палитра на родния пазар да бъде разширена.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Мелания Йосифова, Леонид Селиктар, Mahindra

Повече за Mahindra KUV100 и XUV500 ще откриете на страниците на броя януари-февруари на списание auto motor und sport България.

Коментари
comments powered by Disqus