Връх в изпълнението на струващия 125 000 евро спортен автомобил е златният оттенък отвън
Тунинг студиото Manhart форсира BMW M2 до 630 к.с. и 750 Нм. Скокът стана възможен благодарение на увеличената мощност на двигателя S55B30 от М4. Връх в изпълнението на струващия 125 000 евро компактен спортен автомобил е златният оттенък на екстериора.
Турбо двигателите на BMW M2 и M3/M4 са технически близки родственици. Ето защо трилитров редови шестцилиндров на М4 се вписва под капака на малкия баварски спортен снаряд.
260 к.с. повече от серийния M2
Manhart използва да изцеди от M2 още повече мощност. Но преди тунерът от Вупертал да имплантира S55B30 в компактния спортен автомобил, той беше обновен с два нови турбокомпресора, които гарантират максимум 2,0 бара. Така изходящата мощност на тунингованата машина се вдигна на 630 к.с. и 750 Нм. В крайна сметка увеличението е с 260 к.с. и 285 Нм повече от серийния М2. И така, тунингованият М2 чупи рекорди като Porsche 911 Turbo S, Audi R8 или Lamborghini Huracán.
Входящият въздух към шестте горивни камери се охлажда от интеркулер собствено производство. Manhart е монтирал на турбо двигателя 300 клетъчна система HJS. Manhart MH2 630 изхвърля горещите изгорели газове през спортна изпускателна система от неръждаема стомана. Външната фасада е обновена с карбонов капак на двигателя, триделен дифузор и извън бордов преден сплитер от карбон. Дифузорът и крилцата на праговете пред задните колела (от карбон) принадлежат към характеристиките на M. Задното крило е познато от BMW M235i Racing.
Manhart-M2 с редуцирано тегло
Manhart възнамерява да редуцира теглото на М2 от 1570 на 1540 кг. Само половината от намаляването на теглото идва от новия капак на двигателя. Съотношението тегло мощност е 2,44 кг/к.с. .За да се подобри стабилността на предните амортисьори и М2 да може да спринтира уверено, редовият шестцилиндров е обгърнат в карбонова прегръдка. Винтовото окачване и широките валяци на предния и заден мост позволяват по доброто сцепление на мощната „двойка” към асфалта.
Manhart все още не обявил данните от изпитанията. Въпреки това спринтът до 100 е ясен, той възлиза на 3,6 секунди. Ако това е така, MH2 630 забива серийния си побратим с цели седем десети (с автоматична трансмисия) както и мощния 500 к.с. BMWM4 GTS (3,8 секунди). Керамична спирачна система (6 бутала отпред, 4 бутала отзад) гарантира надеждното спиране, само когато това се изисква. Интериорът Manhart е преформатирал с кожа алкантара със златни контрастни шевове, които са в унисон със златния оттенък на екстериора.
Разбира се, Manhart MH2 630 е силно лимитиран. Тунинг ковачницата произвежда както с десен, така и с ляв волан, но при всички случаи само пет екземпляра. Четири от тях вече са продадени. Заинтересованите ще трябва бързо да реагират и да имат дебели портфейли. Последният останал MH2 630 струва нето около 125 000 евро.