Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mansory Continental GTC: Рогът на изобилието

20.09.2007 23:03 1
1
2571816355

Във Франкфурт Mansory показа ограничена до 24 екземпляра преработена версия на Bentley Continental GTC.

Широкоплещестият GTC е кръстен Le MANSory Convertible в името на прословутата надпревара, а броят на автомобилите е ограничен на 24 заради времетраенето на същата. Оптичният тунинг включва преден спойлер с дневни светлини от LED-светодиоди, разширени въздухонаборници, аеродинамични карбонови елементи в предната престилка, спортни странични прагове, както и силноизнесени калници, които придават на благородния кабриолет по-заплашителен вид (или поне така твърдят създателите на тунинг-пакета).

Със своите огромни ауспухови тръби, задницата на GTC също демоснтрира спортни амбиции. От огромните калници дебнат злокобни 22-цолови колела, обути в гуми с размери 265/35 отпред и 305/35 отзад.

Повече мощ за британеца

За да постигне пълно съотвтствие между опаковка и същинска техника, Mansory играе на сигурно. Английското тунинг ателие залага на познатия W12 битурбодвигател - в това изпънение с чудовищни 650 конски сили (вместо обичайните 560). Максималният въртящ момент от 780 Нм (преди оптимизацията 650 Нм) от друга страна е в пълна бойна готовност още при 1600 оборота в минута.

Благодарение на модифицирана електроника, нови въздушни филтри и спортна изпускателна система Le MANSory спринтира от място до 100 км/ч за 4,6 секунди и достига 330 км/ч върхова скорост. Спирачната система Brembo пък разполага с 412-милиметрови дискове на предния мост и 405-милиметрови на задния.

Въпросът дали работата на Mansory е направила автомобила по-красив и по-агресивен, или пък е превърнала четириколесния благородник в плебой със склонност към кича оставяме на вас - едно обаче е сигурно: 24-те екземпляра вече са намерили своите притежатели.

Коментари

lamborghini miura sv
много показно, малко кичозно, но незнайно защо ме кефи! Жалко че не съм Футболист в Англия или "бизнесмен" в България! Дет' се вика "Роди ме мамо с късмет па ме хвърли в техническия!"

comments powered by Disqus