Тунинг специалистът изцежда от 4,8-литровия мотор още 160 к.с.
Тунерът Mansory се е захванал и е преобразил Porsche Panamera Turbo с любимите си материали. Наред с предписаното лечение с карбон, коафьорът е подсилил и мускулите на фейслифтирания хечбек.
Серийният вариант на Porsche Panamera Turbo изобщо не е с малка мощност. С 520 к.с. под капака, както и с опционалния Sport Chrono Paket, в рамките на 3,9 сек Panamera „забива” 100, а при пълна газ стрелката на тахометъра вече е на 305. Въпреки това тунерът Mansory смята, че серийно Porsche Panamera Turbo още не е напълно готов.
Mansory Porsche Panamera Turbo с 680 к.с.
Благодарение на модифицирания турбокомпресор, спомагателен блок за управление и нов набор от кабели, подобрителят изцежда от 4,8-литровия двигател допълнително още 160 к.с. Максималният въртящ момент по време на мускулната тренировка, Mansory вдига от 770 (със Sport Chrono) на 900 Нм. С това оборудване Mansory Porsche Panamera Turbo спринтира само за 3,6 сек до 100 км/ч. Така „наточеният” автомобил със задвижване на всички колела вдига максимум 315 км/ч.. Както обяви Mansory, в процес на разработка са новите инжектирани с повече мощност бензинови и дизелови двигатели за Panamera.
За да предаде на увеличената потентност и визуално излъчване, специалистът по облагородяване оборудва автомобила с устойчив полиуретан-RIM, както и карбон. Капакът на двигателя, предната и задна броня, страничните прагове, спойлерът и орнаментите на калниците са от олекотени материали, които позволяват Panamera да порасне на широчина с около 70 мм отпред и отзад.
Карбон за външната обвивка и интериора
Новооформената предна част е украсена с големи въздухозаборници, които ще предоставят свеж въздух на турбо двигателя. Динамичната визия ще бъде подчертана от дневни светлини, както и изцяло ковани 22-цолови моноблок джанти в дизайн паяжина. На предната ос се въртят гуми с размер 265/30/22, а отзад - с размери 305/25/22.
Mansory е обновил интериора, както и външната облицовка от пластмаса подсилена с въглеродни влакна. Така, новият спортен волан е с карбонови елементи. Централната конзола и скоростният лост на автоматичната трансмисия също в лека пластмасова обшивка. Тунерът е обновил интериора с кожа и карбонови тъкани Mansory, по желание могат да бъдат добавени и дървени апликации. Мероприятията по облагородяване завършват с алуминиеви педали, плюс бродирани емблеми и осветени праговете на вратите.
Цената на бодикита възлиза на 32 100 евро (вкл. ДДС). Какво ще струва увеличението на мощността Mansory все още не е обявил.