Venatus е поредният труден за описване проект на тунинг ателието Mansory
Режисьорите на филми на ужасите най-редовно прибягват до един простичък, но винаги ефикасен трик: героят шофира автомобила си и в един момент поглежда в огледалото за задно виждане. И тогава става... знаете какво - появява се нещо ужасяващо или на задната седалка, или зад автомобила. Е, точно това ще ви се случи и на живо, в случай че погледнете в огледалото си и видите там струващият минимум 654 500 евро Mansory Venatus.
Въпросният проект с крещящи карбонови елементи по каросерията се базира на Lamborghini Urus – модел, който сам по себе си може да бъде наречен как ли не, но не и дискретен или незабележим. Моделът може да се поръча в яркосин цвят с неоново зелени акценти, както и в яркожълто. Променената визия е постигната с прибавянето на почти неизброими допълнителни детайли, сред които чудовищен дифузор отзад, в който са интегрирани трите ауспухови накрайника - дори само тези детайли са достатъчни, за да придадат крещящ вид на автомобила.
Не един, не два, а три спойлера отзад
Предният капак, калниците и корпусите на страничните огледала от карбон могат да бъдат поръчани както поотделно, така и като част от комплексния пакет. Към това следва да прибавим и общо трите (!!!) спойлера в задната част на Venatus. И ако си мислите, че чудесата приключват дотук, бъркате...
Колелата, на които стъпва този екшън герой са с диаметър 24 цола и носят означението CV.7 Air. Принципно джантите се боядисват в черно, но има и възможност за индивидуален цвят.
Интериорът също не е пощаден. Основен материал тук отново е карбонът. Тунинг специалистът предлага общо седем карбонови компонента, както и напълно преобразен волан с карбонови планки за ръчна смяна на предавките. Едва ли е необходимо да ви казваме, че лайстните на праговете също са от карбон. Всичко, което не е направено от карбон, от Mansory са покрили с кожа в крещящ цвят. За съчетанието на тонове предпочитаме да замълчим - снимките говорят достатъчно красноречиво.
След около година чакане, тунинг фирмата вече предлага и своя доработка на V8 Twin Turbo двигателя, който след намесата им вместо серийните 650 генерира цели 810 к.с. Максималният въртящ момент е увеличен от 850 на 1000 нютонметра. 100 километра в час се развиват 3,3 секунди, максималната скорост е 320 километра в час. Има и по-достъпен вариант със "само" 745 к.с. и 960 нютонметра срещу незначителната сума от 386 750 евро.