Не само моделите на Lancia ще се продават под марката на Chrysler, а и тези на американците ще носят логото на италианската компания, която е дъщерна на Fiat. Единственото изключение в Европа ще бъде за Великобритания и Ирландия, където Chrysler така или иначе не се продава.
Бъдещите планове за развитие на концерна целят използването на унифицирани платформи за различните марки. Проектът включва обаче и унифициране на дилърската мрежа на Lancia и Chrysler в Европа. Целта на Серджо Маркионе е настоящите 1200 дилъри и на двете марки да бъдат намалени значително.
„Планираме до май 2011 г. цялостната мрежа на Lancia и Chrysler да включва 800 дилъра“, коментира за Automotive News Оливие Франсоа, изпълнителен директор за Lancia и Chrysler. Европейското законодателство изисква минимум една година предупреждение, което означава, че ограничаването на дилърската мрежа ще се случи в средата на 2011 г.
Моделите на Chrysler, които ще се продават в Европа, включват новия компактен седан, който ще замести PT Cruiser и Sebring, пълноразмерният 300C и миниванът Voyager. Целта на Fiat е да подобри представянето на Lancia на европейския пазар. Италианците се надяват до 2014 г. да продават средно 300 000 модела на марката (в случая с помощта на Chrysler). Миналата година Lancia има реализирани 132 500 бройки на Стария континент, като 102 000 от тях в Италия.