Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Маркионе: Алиансите ще са основополагащи, за да преживеем кризата

19.01.2009 18:40
Маркионе: Алиансите ще са основополагащи, за да преживеем кризата

“Aко ситуацията се нормализира в края на 2009 г., то Fiat ще потвърди своите цели за 2010-а”, заяви изпълнителният директор на компанията Серджо Маркионе по време на семинар във Флимс, Швейцария.

Според Маркионе „несигурният финансов климат и липсата на доверие от страна на потребителите правят много трудни прогнозите за кривата на търсенето през 2009 година”.

"В основните си параметри планът 2007- 2010 на Fiat няма да бъде повлиян от колебанията на пазара през 2009 г., отложеното за 2011 г. завръщане на американския пазар на Alfa Romeo и невъзможността да се осъщестят плануваните предаврително 300 хиляди продажби в Китай”, коментира изпълнителният директор на компанията.

Отговорът на Fiat към тази несигурна ситуация ще се базира на „дисциплинирано поведение, което е адекватно на пазарните условия: частично съкращаване на продукция, неподновяване на временните договори, които изтичат, съкращаване на разходи по отношение на технически параметри и покупки, съкращаване с около 15% на общите и административните разходи, намаляване на капиталовите разходи, без това да вреди на приоритетните цели за по-добро позициониране на пазара”.

Маркионе настоява за необходимостта от ускоряване на процесите за създаването на нови съюзи в рамките на следващите две години. Той очаква и ръст с 20% на нискобюджетните автомобилите и с 10% на компактните, уточнявайки че Fiat планира продажбите на около 300 000 low cost автомобила в средносрочен план.

Специално внимание се обръща и на продуктите с ниски емисии на въглероден двуокис. Автомобилите на Fiat са с най-нисък разход на гориво в рамките на ЕС и от компанията планират да го редуцират допълнително до 2012 г.

“2009 г. ще бъде най-тежката година и ще е необходимо сътрудничество между индустрията и правителствата в постигането на общите цели, тя без съмнение ще промени чувствително панорамата в автомобилния сектор”, казва в заключение Маркионе.

Коментари
comments powered by Disqus