Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Марките, които очакваме да процъфтяват

10.05.2021 14:01
Марките, които очакваме да процъфтяват

Предстоящите десетилетия ще бъдат благосклонни към Hyundai Motor Group

Миналата седмица посочихме марките, които смятаме за най-вероятно да бъдат победители в предизвикателствата през следващите десетилетия. Така че тази седмица, ето някои, които очакваме да процъфтяват.

Ако има някаква справедлива критика към Hyundai Motor Group, може да се окаже, че нейният метеоритен успех (сега е третият по големина производител на автомобили в света, отчитащ печалба от 1,8 млрд. британски лири в трудна 2020 г.) излетя от радара. 

И все още има място за подобрение: Hyundai има достатъчно пространство, за да съперничи на Volkswagen, самоличността на Kia остава разделена в световен мащаб и Genesis все още е в начален етап. Новата подмарка Ioniq на Hyundai също е интригуваща, защото ранните признаци са, че никой не е в състояние да произвежда електрически автомобили на същата цена и възможности.

През първата си година под собствеността на Geely (2010), Volvo продаде 373 525 автомобила и печели пари, което се разглежда като успех. До 2019 г. той постигна 700 000 годишни продажби за първи път в своята 93-годишна история, достигайки 1,2 млрд. паунда печалба. След като през 2020 г. докосна амбициите си, сега страхотнен сканвдинавски производетел, ссе фокусира върху върху безопасността, околната среда и правилните съобщения.

Като собственост на SAIC, най-големият производител на автомобили в Китай през последното десетилетие - MG, отдавна има потенциала да бъде отново голям - но може би не амбицията, тъй като собственикът му жонглира с множество марки и се фокусира върху вътрешните възможности. Вече не: вече има планове да стане глобален, като продаванад милион автомобилана повече от 100 пазара до 2024 г. Фокусът му върху евтините, но способни електромобили със сигурност ще му служи добре още известно време.

В зависимост от начина, по който изреждате числата, Toyota от известно време е най-големият производител на автомобили в света. Докато бавността му при електрическите автомобили разгневи някои, дългогодишният му лидер в хибридите събра дивиденти от продажбите и демонстрира способността си. Неговите огромни разходи за научноизследователска и развойна дейност също са значителни, особено за технологията на твърдотелни батерии. Солидната стабилност, наистина глобален отпечатък и все още способността за изненада също укрепва нейната позиция.

Обичайте го или го мразете, трябва да се възхищавате на прехода на Tesla в печеливш автомобилен производител с годишни продажби, засенчващи тези на отдавна утвърдени премиум конкуренти, на север от 500 000. Оспорването срещу неговото лидерство и фантастичния маркетинг е добре, но само неговата сила на марката го прави най-желаният основен производител. Настрана масивни изкуствени паузи (винаги е възможно с Илън Мъск начело, въпреки че той също добавя огромна стойност), изглежда, че предстоят и много други.

Коментари
comments powered by Disqus