В началото на октомври Maserati представи официално втората генерация на GranTurismo, а по всичко личи, че скоро ще падне и покривалото над GranCabrio.
През 2009 г. италианският производител на автомобили представи GranCabrio на IAA Франкфурт, а няколко месеца по-късно започна почти десетгодишното му производство. Сега Maserati ще предложи отново кабриолет на базата на новия GranTurismo. Първите снимки на прототипа показват модела все още с тежък камуфлаж, но вече с класически мек покрив. Кабриолетът ще бъде пуснат на пазара през втората половина на 2023 г. като не се очаква да бъдат направени почти никакви промени в сравнение с този предсериен прототип. Фаровете придобиват нова форма и са по-изравнени, решетката и престилките са коригирани. Отстрани все още разпознаваме вълнообразната линия и силно разширените калници. Интересн факт е, че външните огледала вече не са разположени в триъгълника на прозореца, а на вратата, докато стандартните дръжки отстъпват място на аеродинамичните механизми с функция за прибиране. Като цяло кабриолетът е по-нисък, но размерите остават почти идентични с тези на GranTurismo.
Дисплеи и бутони
Вътре GranCabrio получава индивидуално конфигурируем 12-инчов екран на нивото на очите на водача. Head-up дисплей се предлага срещу допълнително заплащане. Водача го очаква многофункционален волан с плоска долна част и фиксирани лостчета за превключване на скоростите. В централната конзола има още три екрана: малък кръгъл екран с часовник в горната част, голям инфо-развлекателен дисплей под него и най-долу, под лек ъгъл, екран за управление на функциите за комфорт. Като стана дума за комфорт: Водачите на кабриолета трябва да се справят без дисплей за изображение от камера в огледалото за обратно виждане, който е така желан в GranTurismo. Maserati GranCabrio се предлага стандартно с въздушно окачване и двойно предаване. Задвижва се от 3,0-литров шестцилиндров турбоагрегат Nettuno, който е фирмена разработка на италианците и е познат от суперспортния автомобил MC20 и SUV модела Grесаle. При GranTurismo версията Modena разполага с 490 к.с., а версията Trofeo - с 550 к.с. Подобни данни би трябвало да характеризират и откритата версия. Мощността се предава към пътя чрез осемстепенна трансмисия ZF с два съединителя.